۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کمک ۸ میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان استان
کد خبر: ۲۳۴۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

کمک ۸ میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان استان

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اسفرورین از کمک ۸ میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان استان خبر داد.

کمک ۸ میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز منطقه اسفرورین اظهار کرد: آدم‌های بزرگ، نیت‌ها و دل‌های بزرگی دارند و در آموزه‌های دینی، نگاه کار خیر همواره حاکم است.

وی افزود: در آموزش و پرورش می‌توان اقدامات زیادی انجام داد که اگر با عشق همراه باشد، بدون شک توفیقات بسیاری نیز حاصل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است که به شدت به کمک نیاز دارد بنابراین باید در تمام بخش‌ها با آموزش و پرورش همکاری کرد.

قاسمی تصریح کرد: ۹۹ درصد اعتبارات آموزش و پرورش به حقوق پرسنل و هزینه‌ها اختصاص دارد لذا برای انجام برنامه‌های متنوع در آموزش و پرورش، نیازمند مشارکت مردم هستیم که در این راستا سال گذشته بالغ بر ۸ میلیارد تومان از سوی خیرین به آموزش و پرورش استان کمک شده است که جای تقدیر دارد.

لزوم احداث دارالقرآن جهت انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای دانش‌آموزان
وی اضافه کرد: برای بالا بردن کیفیت برنامه‌های آموزشی و پرورشی از جهت نشاط علمی و معنوی، نیازمند مشارکت و کمک مردم هستیم همچنین از همه مسئولین می‌خواهیم که آموزش و پرورش را به عنوان اولویت اول خود قرار دهند.

قاسمی در ادامه گفت: آموزش و پرورش استان قزوین، جلوه خوبی در همه بخش‌ها با کمک خیرین، مسئولین، معلمین و مدیران مدارس و والدین داشته است، در برنامه‌های آموزش و پرورش در تمامی شاخص‌ها رشد خوبی در کشور داشته‌ایم که مرهون زحمات تمامی فرهنگیان دلسوز است همچنین باید تلاش کنیم که بچه‌ها عاشق اهل بیت و نماز باشند و الگویشان ائمه اطهار(ع) باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: نیازمند دارالقران برای انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای دانش‌آموزان هستیم و هرجا خیرین و مردم حضور داشته‌اند، اتفاقات خیلی خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: هر اندازه در آموزش و پرورش هزینه شود، سرمایه‌گذاری برای رشد و تعالی آینده کشور است، آموزش و پرورش خانه دوم ‌ماست و باید دغدغه آن را داشته و این نگاه را تقویت کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان