۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حکم قصاص قاتل طلافروش اجرا شد
کد خبر: ۲۳۴۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان بویین زهرا؛

حکم قصاص قاتل طلافروش اجرا شد

در سحرگاه امروز مرد قاتلی که یکی از طلافروشان بوئین زهرا را به طور فجیعی به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

حکم قصاص قاتل طلافروش اجرا شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ابوالفضل محبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا صبح امروز(یکشنبه) در حاشیه مراسم اعدام متهم به قتل طلافروش بیان کرد: مشارالیه در سال 1394 خود را به دروغ از مامورین حفاظت انتظامی معرفی و پس از فریب مقتول، با انگیزه مالی وی را به یکی از باغات اطراف بوئین زهرا کشانده و به طور ناگهانی به قتل رسانده بود.

وی افزود: مجرم پس از قتل و برداشتن دسته کلید به سمت طلا فروشی مقتول رفته بود؛ اما با هوشیاری یکی از شهرواندان و مامورین انتظامی دستگیر و در کمتر از 40 ساعت تمام زوایای پرونده مشخص و قاتل به ارتکاب قتل و نحوه آن اعتراف کرد.

این مسئول در ادامه گفت: پرونده با لحاظ حداکثر سرعت و دقت در دادسرا تکمیل و پس از صدور کیفرخواست، طی حکم شعبه دوم دادگاه کیفری یک قزوین، متهم به قصاص نفس محکوم شد.

دادستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در راستای استیذان توسط ریاست معظم قوه قضاییه، انجام برخی بررسی‌ها به طور دقیق لازم بود که انجام شد و نهایتاً به تقاضای اولیای دم حکم صادره طبق رای دادگاه در ملاءعام اجرا شد.

وی در پایان عنوان کرد: لازم است به برخی نهادها و دستگاه‌ها تذکر داده و یاد آور شوم که اگر با برنامه ریزی و راهبری دقیق، امورات و خلقیات مردم مدیریت شود، کمتر شاهد این قبیل جرائم دهشتناک خواهیم بود، به بیان دیگر در وقوع چنین جرائمی صرف نظر از شخصیت و روحیات مجرمین، بخش بسیار مهمی از علل و عوامل مجرمانه را شرایط محیطی و اقتصادی افراد تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

مصطفی رضالو / ۱۴ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

سلام خیلی خوشحال شدم حکم اجرا شد اون نامرد خیلی وقط پیشا بایدبه سزای عمالش میرسید تا عبرتی برای دیگرانم باشه ممنونم از داداستان شهرستان بویین زهرا وبازم صمیمانه ازته قلبم به خانواده محترم مرحوم احمدی تسلیت میگم خدا بیامرزتش
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان