۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فیلم "جاذبه‎های گردشگری" در واحدهای اقامتی استان پخش می‌شود
کد خبر: ۲۳۴۳۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۹:۱۳ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ایام نوروز؛

فیلم "جاذبه‎های گردشگری" در واحدهای اقامتی استان پخش می‌شود

به منظور آشنایی با فضای گردشگری قزوین فیلم "جاذبه‎های گردشگری" در واحدهای اقامتی استان پخش می‌شود.

فیلم "جاذبه‎های گردشگری" در واحدهای اقامتی استان پخش می‌شود
محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی تاسیسات گردشگری استان جهت معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان قزوین فرصت مغتنمی را برای آشنایی بیشتر گردشگران ورودی به استان به ویژه مسافران عبوری با آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین فراهم می‌سازد.

وی افزود: به منظور معرفی آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی، سوغات و صنایع دستی استان قزوین به گردشگران و میهمانان ورودی به استان در ایام نوروز 96، با همراهی مدیران مراکز اقامتی و پذیرایی استان فیلم جاذبه‌های گردشگری در تمام واحدهای به نمایش در خواهد آمد.

این مسئول با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با همراهی مدیران تاسیسات گردشگری اجرای این امر در ایام نوروز 96 محقق شده و فیلم معرفی استان در بیش از 20 واحد اقامتی – پذیرایی به نمایش در می‌آید.

وی نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی شایسته را عامل موثری در جذب مسافران و توسعه گردشگری استان خواند و تصریح کرد: مدت زمان اقامت در یک شهر توسط گردشگران با اولین ارتباط با مجموعه شهری تعیین می‎شود و معرفی و اطلاع‌رسانی شایسته ظرفیت‎های گردشگری به ویژه در مبادی ورودی عامل مهمی در جذب گردشگر به شمار می‎رود.

حضرتی عنوان کرد: چنانچه معرفی به شایستگی صورت پذیرد گردشگران زمان بیشتری را به بازدید استان اختصاص می‎دهند، که افزایش مدت اقامت به رشد و توسعه پایدار گردشگری استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با همراهی و همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بخش خصوصی و مردم فهیم قزوین بتوانیم نوروز پر نشاطی را برای میهمانان فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان