۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هم افزایی سازمان‌های استان در امور بانوان ضروری است
کد خبر: ۲۳۴۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

هم افزایی سازمان‌های استان در امور بانوان ضروری است

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین بیان کرد: تجمع ارگان‌ها و سازمان‌ها در برگزاری مراسم‌ها بانوان باعث می‌شود که این همایش‌ها با شکوهتر برگزار شود؛ هم افزایی سازمان‌های استان در امور بانوان ضروری است.

 هم افزایی سازمان‌های استان در امور بانوان ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در برنامه ریزی هفته بزرگداشت زن با تاکید بر اهمیت تجمع سازمان‌ها و ارگان‌ها در امور زنان اظهار کرد: در این یک سال تلاش کرده ایم نه تنها در بحث مشاغل بلکه همه جانبه به امور بانوان اهمیت داده شود.

وی در مورد اهمیت پوشش در استان قزوین گفت: در حوزه پوشش ۴ نمایشگاه مد و لباس برگزار شده است که این لباس‌ها با توجه به جوان پسند بودن و در عین حال پوشش مناسب اسلامی داشته است.

این مسئول در ادامه گفت: در بخش توانمندی زنان کارگاه‌های متعددی را با کمک پارک علم و فناوری برگزار کردیم و زنان تحت پوشش کمیته امداد حمایت شده اند.

وی ابراز کرد: ما نیازمند ایجاد اتاق فکری با حضور تمام ارگان‌ها هستیم همچنین ما به دنبال پررنگ کردن این ارتباطات بین ارگان‌های مختلف در استان هستیم.

مدیرکل دفتر زنان استانداری قزوین اذعان کرد: جامعه ما از دو جنس زن و مرد تشکیل شده است و برای آنکه قانون به نفع زنان اجرا شود، باید اشخاصی در مجلس حضور پیدا کنند که از دید زنان به قوانین نگاه کنند.

وی عنوان کرد: در هفته زن پیشنهاد می‌کنیم که هدایای خود را از زنان توانمند استان خریداری کنید و در قالب این موضوع نامه نگاری‌های لازم انجام شده است؛ قیمت این اجناس نسبت به کالاهای خارجی، ارزان تر است.

تشکیل اتاق فکر در حوزه بانوان جزو اولویت‌هاست
بیدخام در مورد شخصیت مرحوم دباغ عنوان کرد: وی علاوه بر فعالیت‌های خارج از منزل که در عین رعایت حجاب کامل انجام می‌شد، یک مادر نمونه بود و برای شناساندن این شخصیت به دختران جوان علاوه بر برگزاری یک مراسم باید بیشتر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: تجمع ارگان‌ها و سازمان‌ها در برگزاری مراسم‌ها بانوان باعث می‌شود که این همایش‌ها با شکوهتر برگزار شود و لزوم اجرای چنین طرحی بسیار مورد اهمیت است.

این مسئول از برگزاری کارگروه در روزهای آتی خبر داد و عنوان کرد: بهتر است در صورت عدم برگزاری این جلسات پیگیری‌های لازم انجام و دلایل ارایه شود تا از ادامه این روند پیشگیری شود.

بیدخام در مورد لزوم برگزاری اتاق فکر عنوان کرد: برگزاری اتاق فکر و حضور تمام ارگان‌ها در آن بسیار مهم است و برگزاری چنین جلساتی نیازی به هزینه و مکان مناسب ندارد و افراد حاضر در آن فقط به عنوان نیروی فکری استفاده می‌شوند.

وی بیان کرد: بهتر است در تشکیل این اتاق فکر دانشگاه‌ها با یکدیگر تجمع یابند و هر سازمانی با توجه با شباهت فکری خود به تشکیل اتاق فکر اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان