۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هیچ انگاشتن دستور قضایی از سوی استاندار و سهم جوانان از ۱۵ هزار شغل ایجاد شده چقدر است؟
کد خبر: ۲۳۴۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ساعت: ۲۳:۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

هیچ انگاشتن دستور قضایی از سوی استاندار و سهم جوانان از ۱۵ هزار شغل ایجاد شده چقدر است؟

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

هیچ انگاشتن دستور قضایی از سوی استاندار و سهم جوانان از ۱۵ هزار شغل ایجاد شده چقدر است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین  است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید

مردم رییس جمهوری را انتخاب نمایند که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد

آیت الله خاتمی در قزوین با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت مرزی نمی‌شناخت افزود: مردم باید رییس جمهوری را انتخاب کنند که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و ولایت مداری را در عمل نشان دهد.

افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست/ ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از توطئه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: افزایش بیکاری در شأن ملت ایران نیست و زمانی که رهبری نسبت به بیکاری جوانان ابراز شرمندگی می‌کنند یعنی مسئولان باید نسبت به بیکاری جوانان شرمندگی بیشتری داشته باشند.

 

تعیین سقف 24میلیونی حقوق، بی‌عدالتی در جامعه را افزایش می‌دهد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته شهر قزوین با اشاره به طرح موضوع تعیین سقف 24 میلیونی حقوق مدیران در مجلس اظهار کرد: این موضوع عامل ناراحتی و گلایه مردم است که امیدواریم با تغییر نگاه نمایندگان مجلس این موضوع ختم به خیر شود. 

 

تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی قزوین در ایام پایانی سال

با عنایت به در پیش بودن ایام منتهی به نوروز و افزایش میزان تقاضا و عرضه فرآورده های خام دامی در این ایام، نظارت‌های بهداشتی اداره دامپزشکی قزوین بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی تشدید خواهد شد.

 

۹۲۹ هکتار کاربری غیرمجاز اراضی در استان شناسایی شده است

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از سال ۷۴ تاکنون تعداد ۵۴۱۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در استان شناسایی شده که مساحت آنها بالغ بر ۹۲۹ هکتار است.

عامل قاچاق اقلام آرایشی در قزوین دستگیر شد

با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز عامل قاچاق اقلام آرایشی در قزوین دستگیر شد.

شهرداری‌ها نباید تخلفات ساختمانی را منبع درآمد خود قرار دهند

مستشار دیوان عدالت اداری نگاه شهرداری‌ها در ایجاد درآمد از طریق تخلفات ساختمانی را آسیبی جدی در حوزه اجرایی و ساخت و ساز خواند.



سردار عروج در قزوین بیان کرد: امروز ما سر سفره ای نشسته ایم که تفکر زهرایی را پرورش می‌دهد؛ البته ما نتوانسته ایم که آن را به صورت صحیح به مخاطب انتقال دهیم.


خیاطی از مشاغل درآمدزاست/ در جشنواره مد و لباس اسلامی صاحب مقام شدم


بانوی کارآفرین قزوینی با بیان اینکه خیاطی از مشاغل درآمدزاست، عنوان کرد: کیفیت جشنواره خوب بود و علاوه بر استان قزوین استان‌های دیگر نیز شرکت داشته اند و طرح من از بین ۵۸ مدل به عنوان طرح دوم انتخاب شد.


بیکاری و نیاز مالی دو جوان قزوینی را به فکر فروش کلیه انداخت!


جوان قزوینی گفت: با توجه به مشکلاتی که داریم؛ من و برادرم به فکر فروش کلیه افتادیم تا شاید بتوانیم زخم‌های زندگی خود را التیام بخشیم و بیماری خواهرزاده‌ام را درمان کنیم.


استقلال اولین و مهمترین دغدغه وکلاست/ افزایش تعداد وکلای بیکار با حذف آزمون وکالت


وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به معایب حذف آزمون وکالت بیان کرد: اگر امروز می‌گوییم یک دانشجوی حقوق بیکار داریم با حذف آزمون وکالت با یک وکیل بیکار مواجه خواهیم شد و این معضل قابل حل نیست.


 

ریل باس قزوین-تهران ظرفیت جدیدی برای جابجایی مسافران است


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: ریل باس قزوین-تهران یک ظرفیت جدید برای جابه جایی مسافر و بهترین انتخاب برای سفر شهروندان به پایتخت و بالعکس است.


 

حضور زیباکلام در قزوین چه نفعی برای استاندار داشت؟!

هیچ انگاشتن یک دستور قضایی و نادیده گرفتن نامه لغو سخنرانی دادستان از سوی استاندار و فرماندار یک بدعت تازه ای بود که در استان گذاشته شد و مردم فهمیدند شعار عمل به قانون دولتمردان هم مانند وعده‌های دولت فقط جنبه تبلیغاتی داشت.

 

 انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان