۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ثبات برنامه ریزی و حرکت درست اقتصادی برای مردم ضروریست/دیپلماسی قدرتمند "سبد امید ملی" است
کد خبر: ۲۳۴۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

روحانی در آیین تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶:

ثبات برنامه ریزی و حرکت درست اقتصادی برای مردم ضروریست/دیپلماسی قدرتمند "سبد امید ملی" است

رئیس جمهور گفت: دیپلماسی قدرتمند، اقتصاد، فرهنگ، هنر و ورزش "سبد امید ملی" است.

ثبات برنامه ریزی و حرکت درست اقتصادی برای مردم ضروریست/دیپلماسی قدرتمند "سبد امید ملی" است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آیین تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو که صبح امروز شنبه (14 اسفند ماه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و انتخابات سراسری برای ما یک موضوع ملی است.

وی تاکید کرد: ما یک ملت واحد هستیم و یک قانون اساسی، یک رهبر، دولت و مجلس داریم، باید تمام تلاشمان را برای غرور این ملت باشد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هیچ چیز بالاتر از امید برای یک ملت نیست، اگر ما به آینده امید نداشته باشیم، تلاش‌ها متوقف می‌شود، عده‌ای می‌خواهند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند، ایجاد ناامیدی ضربه به حرکت ملی است.

روحانی ادامه داد: ثبات در مقررات، برنامه ریزی صحیح حرکت درست اقتصادی به مردم امید می دهد، امید است که باعث می‌شود تا مردم از خانه ها خود خارج شوند و به فعالیت بپردازند.

رئیس جمهور گفت: زمانی که هنر و دیپلماسی کشور در جهان حرکت درست دارد، توطئه ها را پس می زند، تحریم ها را رفع می کند و جزئی از سبد امید ملت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امروزه زنان ما وارد میدان رقابت شدند؛ بانوان پاسدار قدرت ملی هستند، آن دوران دیگر سپری شد که زن فقط آشپزی و بچه داری کند که البته آنها هم سر جای خود با  اهمیت است اما نمی‌شود وظایف زنان را به داخل خانه خلاصه کرد.

روحانی ادامه داد: برخی ها هستند که تفکر سنتی دارند، اما باید از این تفکر خارج شوند و اگر این کار را نکنند زنان آنها را به زود خارج می‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ثبات برنامه ریزی و حرکت درست اقتصادی برای امیدواری مردم ضروری است.

وی افزود: دیپلماسی قدرتمند، اقتصاد، فرهنگ، هنر و ورزش "سبد امید ملی" است.




انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان