۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سرمربیگری کی روش در آفریقای جنوبی منتفی است!
کد خبر: ۲۳۴۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۵:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با وجود تبلیغات زیاد رسانه های خارجی؛

سرمربیگری کی روش در آفریقای جنوبی منتفی است!

با وجود تبلیغات زیاد رسانه های خارجی برای حضور کارلوس کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی، وی به همکاری با تیم ملی ایران ادامه می دهد.

سرمربیگری کی روش در آفریقای جنوبی منتفی است!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در حالیکه  رسانه‌های خارجی در روزهای اخیر نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را همراه با هروه رنارد فرانسوی در بین گزینه های نهایی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای سرمربیگری تیم ملی این کشور قرار داده اند و حتی صفحه رسمی توئیتر فدراسیون فوتبال آفریقا جنوبی اعلام کرده که به دلیل الزام در حضور سرمربی جدید این تیم در نشست خبری، نام وی هفته آینده اعلام می شود، اما به نظر می رسد خود کی روش نظر دیگری نسبت به این امر دارد.

شنیده می شود سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران طی نامه‌ای که به فدراسیون فرستاده، اعلام کرده هفته آیند به کشورمان بازمی گردد و با قدرت به کار خود ادامه می دهد. ضمن اینکه خبرهایی از دعوت بازیکنان پرسپولیس به اردوی جدید تیم ملی به گوش می رسد.

مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم ملی در این باره اظهار داشت: چندان در جریان نامه کی روش قرار ندارم و مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بهتر می تواند نسبت به ارسال نامه کی روش پاسخگو باشد اما به نظر می رسد مشکل خاصی برای ادامه همکاری وی وجود ندارد.

به هر حال بسیار بعید است این مربی پرتغالی در آستانه 2 دیدار حساس تیم ملی مقابل قطر و چین در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی کشورمان جدا شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان