۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۹۲اُمین شب خاطره با محوریت "شهدای سادات" برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۳۳۸۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول برگزاری شب خاطره استان قزوین:

۹۲اُمین شب خاطره با محوریت "شهدای سادات" برگزار می‌شود

مسئول برگزاری شب خاطره رزمندگان استان قزوین بیان کرد: ۹۲اُمین شب خاطره رزمندگان و شهدای سادات قزوین با محوریت معرفی"شهدای سادات" استان برگزار می‌شود.

 ۹۲اُمین شب خاطره با محوریت "شهدای سادات" برگزار می‌شود
سیدعلی مجابی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در استان قزوین 110 نفر از شهدای سادات را شناسایی کرده‌ایم و از آنها عکس و پوستر تهیه شده است.

مسئول برگزاری شب خاطره رزمندگان استان قزوین در ادامه افزود: 92اُمین شب خاطره رزمندگان و شهدای سادات قزوین روز پنج شنبه 12 اسفندماه همزمان با شب غریبان حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا( س) در مسجد زینبیه اعظم قزوین با حضور راویان قزوینی که از شهرهای قم، اصفهان حضور خواهند داشت، در قزوین برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در همین مراسم با برپایی نمایشگاه عکس آثار شهدای سادات مورد بازدید شرکت کنندگان در مراسم قرار می‌گیرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی و با مشارکت هیات‌های مساجد و پایگاه‌ها بسیج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در نود و دومین شب خاطره رزمندگان علاوه بر مداحی، روایت جبهه و جنگ و خاطره شهدای سادات، نمایش تئاتر نیز اجرا می‌شود.

حضور پررنگ مادران شهدای سادات

مجابی تصریح کرد: آمادگی داریم با مشارکت جوانان و مراکز فرهنگی و مشارکت فعالان فرهنگی برنامه‌های دیگری برای شناساندن شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار کنیم؛ تا با انتقال رشادت‌ها و فداکاری آنها و انتقال آن به قشر جوان اندکی از تکالیف خود را انجام دهیم.

وی درباره هزینه شب خاطره گفت: تمامی هزینه‌های شب خاطره و پذیرایی مختصر با مشارکت مراکز فرهنگی و هیات‌های مذهبی مساجد بصورت مردمی تامین می‌شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: به علت مصادف شدن نودو دومین شب خاطره با ایام شهادت اولین شهید مدافع ولایت حضرت فاطمه زهرا( س) مادر شهدای سادات، حضور پر رنگ خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و جوانان در این مراسم باعث دلگرمی بیشتر برگزارکنندگان مراسم و شهدای انقلاب خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان