۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نمایشگاه بهاره قزوین با ۲۴۰ غرفه برپا می‌شود
کد خبر: ۲۳۳۷۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان:

نمایشگاه بهاره قزوین با ۲۴۰ غرفه برپا می‌شود

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان بهاره با۲۴۰ غرفه از سیزدهم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه بهاره قزوین با ۲۴۰ غرفه برپا می‌شود



علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت برپایی نمایشگاه بهاره، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار و تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی، از سیزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه جاری برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه را می‌توان به ایجاد فضای مناسب به ‌منظور تامین مایحتاج عمومی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش در 91 غرفه، مواد غذایی شامل شیرینی جات، لبنیات و آجیل در 100 غرفه به عرضه کالا می‌پردازند و 50 غرفه نیز در فضای باز نمایشگاه انواع کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور تولیدکنندگان جهت عرضه مستقیم کالای تولیدی خود در این نمایشگاه مورد تاکید است و امسال تلاش شده تعداد بیشتری از تولید کنندگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

پرزحمت تاکید کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این دستگاه بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان