۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آقازاده گردن کلفت قصد بازگشت به زندان را ندارد!/ «مهدی هاشمی» با بچه های مردم فرق دارد!
کد خبر: ۲۳۳۵۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مهدی هاشمی رفسنجانی باز هم به زندان برنگشت:

آقازاده گردن کلفت قصد بازگشت به زندان را ندارد!/ «مهدی هاشمی» با بچه های مردم فرق دارد!

اكبر هاشمي رفسنجاني در واكنش به دستگيري مهدي هاشمي گفته است كه فرزندان او فرقي با بچه‌هاي مردم نداشته و بايد بدون تبعيض با آنها برخورد شود/ آخرین مرتبه با دستور مقام قضایی، مرخصی مهدی هاشمی تا هفتم اسفند ماه یعنی روز گذشته (شنبه) تمدید شد اما طبق اطلاعاتی که تسنیم از مقامات قضایی کسب کرده، وی هنوز به زندان برنگشته و احتمالاً مرخصی مهدی هاشمی برای چندمین مرتبه تمدید شده است.

آقازاده گردن کلفت قصد بازگشت به زندان را ندارد!/ «مهدی هاشمی» با بچه های مردم فرق دارد!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، مهدی هاشمی که در سال 944 از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام اختلاس، جعل، ارتشا و برخی مسائل امنیتی، جمعاً به 25 سال زندان، رد مال، جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی و 50 ضربه شلاق محکوم شد.

در همان زمان محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی درباره نظر پدرش درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، به فارس گفته بود: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه ها من با بچه مردم نیست.
نامبرده برای گذراندن دوره محکومیت خود طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی، 10 سال حبس، 18 مرداد سال گذشته وارد زندان اوین شد.

فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی طی یک سال و نیمی که از محکومیتش می‌گذرد همواره خبرساز و حاشیه‌ساز بوده؛ از بردن سکه و تلفن همراه به داخل بند گرفته تا شکستگی پا به‌هنگام بازی والیبال در اوین و انتقال به بیمارستان برای انجام عمل جراحی.

وقتی که 19 دی امسال، خبر فوت ناگهانی هاشمی رفسنجانی به‌خاطر ایست قلبی منتشر شد، مهدی هاشمی با دستور مقام قضایی، برای وداع با پدر مرحومش به مرخصی آمد و تا همین امروز هم هنوز به زندان برنگشته است. هرچقدر که اعطای مرخصی به مهدی هاشمی به‌خاطر فوت پدرش، منطقی، عقلانی و قانونی به نظر می‌رسد اما ادامه‌‌دار شدن این مرخصی حتی پس از گذشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی، قدری عجیب به نظر می‌آید.

آخرین مرتبه با دستور مقام قضایی، مرخصی مهدی هاشمی تا هفتم اسفند ماه یعنی روز گذشته (شنبه) تمدید شد اما طبق اطلاعاتی که تسنیم از مقامات قضایی کسب کرده، وی هنوز به زندان برنگشته و احتمالاً مرخصی مهدی هاشمی برای چندمین مرتبه تمدید شده است.




انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان