۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پسرم پرچم حضرت زهرا(س) را جایگزین پرچم داعش در سوریه کرد
کد خبر: ۲۳۳۴۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی":

پسرم پرچم حضرت زهرا(س) را جایگزین پرچم داعش در سوریه کرد

پدر شهید مدافع حرم "خلیلی" بیان کرد: دوستان پسرم می‌گویند شهید خلیلی در ساعت ۲ شب در دل دشمن تک می‌زند و پرچم داعشی‌ها را پایین می‌آورد و پرچم حضرت زهرا(س) را برافراشته می‌کند.

پسرم پرچم حضرت زهرا(س) را جایگزین پرچم داعش در سوریه کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ رمضانعلی خلیلی پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی" در مراسم سالگرد پنج شهید گمنام دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه اظهار کرد: شهدا با اخلاص در میدان مبارزه با کفر و استکبار حاضر شدند و با جان و دل ایستادگی کردند.

وی درباره اخلاص فرزندش گفت: اخلاص در عمل فرزندم عامل مهمی بود زمینه ساز شهادتش شد و من بعد از شهادتش این موضوع را به خوبی درک کردم.

این پدر شهید افزود: پس از شهادت پسرم سردار سلیمانی آمد و گفت بعد از شهادت او کسی را نداریم که جایگزینش شود و سردار از من خواست بروم و کارگاه پسرم را باز کنم.

وی اظهار کرد: وقتی وارد کارگاه پسرم شدم، بر روی در و دیوار عکس امام خامنه ای و شهدا را دیدم.

برای کودکان سوری تدریس می‌کرد
پدر شهید خلیلی درباره عکس باقی مانده از پسرش بر سر مزار خالی اش سخن گفت و افزود: دوستان پسرم می‌گویند شهید خلیلی در ساعت 2 شب در دل دشمن تک می‌زند و پرچم داعشی‌ها را پایین می‌آورد و پرچم حضرت زهرا(س) را برافراشته می‌کند.

وی افزود: سنگ قبر این شهید از کربلا آمده است و تعویض سنگ کربلا همزمان با شهادت فرزندم بود و ما سنگ قبر شهید خلیلی را از کربلا آوردیم.

این پدر شهید گفت: در سال ۹۲ خبرنگاری از من پرسید امسال برای شما چگونه بود و من گفتم بهترین سال زندگی ام بود؛ زیرا فرزندم شهید شد و این باعث افتخار من است.

وی اذعان کرد: بعد از شهادتش فهمیدم که برای کودکان عرب زبان تدریس می‌کرده و فیلم‌هایش نیز موجود است.

این پدر شهید در پایان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری کتاب شهید خلیلی در حال نگارش است، اظهار کرد : مسئولان باید در مسیری قدم بردارند که ادامه راه شهدا باشد؛ زیرا مدافعان حرم برای رضای الهی رفته اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان