۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شد
کد خبر: ۲۳۳۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

با همت آموزش و پرورش قزوین؛

۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شد

در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۶، تعداد ۲۱۶ پایگاه، ۸۱ مدرسه و ۷۹۲ کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان می‌باشند.

 ۷۹۲ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 96 پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شد.

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1396، تعداد 216 پایگاه و 81 مدرسه و 792 کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان می‌باشند.

وی افزود: در اسکان نوروزی 96، تعداد کلاس‌های ویژه 104، کلاس‌های نوع الف 442 و کلاس‌های نوع ب 246 کلاس است و 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: اولین اقدام آموزش و پرورش استان ثبت نام اینترنتی است که 2 مرکز اسکان به نام‌های علامه جعفری و رضی الوالدین برای این منظور مشخص شده است که از طریق اینترنت قابل دسترسی می‌باشد، همچنین خانه معلم و دانشگاه فرهنگیان هم به مراکز اسکان اضافه می‌شود.

سمیعی تصریح کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به سال گذشته روند خوبی را در نظر گرفته‌ایم، آموزش و پرورش استان در کشور رتبه 6 را در مورد اسکان کسب کرده است که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقاء ببخشیم.

وی اضافه کرد: شروع فرآیند اسکان نوروزی از 28 اسفند ماه 95 بوده که البته ثبت نام اینترنتی شروع شده است.

علی مرادی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین نیز طی سخنانی گفت: سامانه ستاد اسکان راه‌اندازی شده است و برای مراکز اسکان شناسنامه تهیه و امکانات موجود در این شناسنامه آورده می شود.

وی اضافه کرد: نمازخانه در مراکز اسکان مهیا شده است و راهنمای شهری نیز در سطح شهر به منظور راهنمایی مسافران و میهمانان نصب و تعبیه می‌شود.

مرادی تأکید کرد: پذیرش میهمانان در ستادهای اسکان فقط از طریق سامانه اسکان انجام می‌شود و همه امور اینترنتی است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان