۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آمارهای دولت با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد
کد خبر: ۲۳۳۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

سفیر سابق ایران در مکزیک:

آمارهای دولت با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: دولتمردان امتیازات حکومت کردن را می‌خواهند اما پاسخگو بودن برای آن‌ها مطلوب نیست زیرا بر این باورند که اگر عملکردشان برای مردم مشخص شود کسی به آن‌ها رای نخواهد داد.

 آمارهای دولت با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به وضعیت کنونی معیشت و اشتغال در جامعه اظهار کرد: متاسفانه دولت در مورد مسائل و مشکلات جامعه همانند کسی صحبت می‌کند که انگار مسئولیتی در کشور بر عهده ندارد، گویا فراموش کرده اند که ۳ سال و نیم از دوره ریاست جمهوری آقای روحانی می‌گذرد.

وی افزود: دولت یازدهم در ماه های پایانی خود باید بگوید چه اقدامات موثری برای رفع مشکلات مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و پیشرفت کشور انجام داده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک تشریح کرد: عمده مواضع دولت این بوده که کشوری دارای مشکل را تحویل گرفته است و با تعبیرهایی مانند “ته دره” و “بدتر از ویرانه” از آن یاد می‌کند؛ دولتمردان گزارش دهند برای بیرون کشیدن اقتصاد کشور از دره و ساختن این ویرانه چه کرده‌اند؟

قدیری ابیانه با بیان اینکه آمارهای دولت با جیب مردم و واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد، گفت: مطمئنا دولت به وظایف خود در زمینه اقتصاد مقاومتی به درستی عمل نکرده است و بنا هم ندارد پاسخگو باشد.

کارشناس مسائل استراتژیک توضیح داد: شاهد هستیم که اصلاح طلبان در مجلس نیز به کمک دولت آمده‌اند و برای طرح سوال از مسوولان ۶ ماه تا دو سال زندان تعیین کرده‌اند که این اقدام آن ها برای پیشگیری از طرح سوالات و پاسخگو بودن دولت است.

وی اذعان داشت: دولتمردان امتیازات حکومت کردن را می‌خواهند اما پاسخگو بودن برای آن‌ها مطلوب نیست زیرا بر این باورند که اگر عملکردشان برای مردم مشخص شود کسی به آن‌ها رای نخواهد داد و البته قدرت شیرین است و آن‌ها فقط شیرینی آن را طلب می‌کنند.

حصر حداقل مجازات برای فتنه‌گران است
سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: وقتی صحبت از آشتی ملی می‌کنند یعنی خواهان آزادی فتنه‌گران از حصر هستند در حالی که ضربه‌ای که آن‌ها به ملت و کشور ایران زدند کمتر از ضربات گروهک‌های تروریستی و منافقین نیست.

قدری ابیانه بیان کرد: آیا باید با منافقین آشتی کنیم؟ آیا می‌توان با کسانی که دشمن را برای تهدید کشور تحریک کردند آشتی کرد؟ آیا میتوانیم تروریست و منافقین را بخشی از ملت ایران بدانیم؟

کارشناس مسائل استراتژیک تاکید کرد: مردم در دفاع از انقلاب اسلامی یکپارچه هستند و همدلی و وحدت میان آن‌ها موج می‌زند که آن را در ۲۲ بهمن سال جاری به نمایش گذاشتند.

وی در خاتمه تصریح کرد: آشتی ملی یک شعار پوچ و باطل است و مردم نیز راضی به آشتی با کسانی که علیه ملت توطئه کرده‌اند نیستند، فتنه‌گران باید مجازات شوند و حصر حداقل مجازات برای آنهاست.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان