۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون آشنایی با سیره امام(ره)
کد خبر: ۲۳۳۲۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش آموزش‌وپرورش قزوین خبرداد:

شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون آشنایی با سیره امام(ره)

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۱۱ هزار و ۸۴۹ نفراز فرهنگیان استان در آزمون آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) خبر داد.

شرکت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون آشنایی با سیره امام(ره)
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در جلسه این اداره با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه فرهنگیان استان اظهار کرد: بالغ بر 12 هزار و 233 نفر از فرهنگیان استان در دوره آموزشی کوتاه مدت آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) ثبت نام نمودند که تعداد 5 هزار و 282 نفر مرد و تعداد 6 هزار و 951 نفر زن بودند، این دوره به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان، تعداد کل شرکت کننده در آزمون 11 هزار و 849 نفر بود که تعداد آزمون دهندگان مرد 5 هزار و 130 نفر و تعداد آزمون دهندگان زن 6 هزار و 719 است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد قبول شدگان 10 هزار و 823 نفر می‌باشد که از این تعداد 5 هزار و 118 نفر مرد و 5 هزار و 705 نفر زن هستند.

رحمانی در ادامه گفت: کسانی که موفق به شرکت در مرحله اول آزمون نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ 7 لغایت 9 اسفند ماه با مراجعه به آدرس اینترنتی z.qazvinedu.ir حوزه امتحانی را انتخاب نمایند، البته فقط یك حوزه در مركز استان در نظر گرفته شده است و در تاریخ 10 اسفند ماه با كارت شناسایی معتبر عكسدار، به حوزه امتهانی كه ثبت نام نموده‌اند مراجعه و در آزمون پایانی شركت نمایند.

وی تصریح کرد: همكارانی كه در تاریخ 5 اسفند ماه در آزمون پایانی شركت نموده و موفق به ارسال نتیجه آزمون نشده‌اند، نیازی به ارسال مجدد کارنامه اولیه برای شركت در آزمون پایانی را ندارند، همچنین همکارانی که هیچ اقدامی برای شركت در آزمون پایانی نکرده‌اند، برای آنها ارسال كارنامه اولیه الزامی می باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان