۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در قزوین
کد خبر: ۲۳۳۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار استان خبر داد:

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع و خاکسپاری می‌شود.

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در قزوین
مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر این دو شهید گمنام روز چهارشنبه 11 اسفندماه سال جاری ساعت 5 و 30 دقیقه وارد شهر شریفیه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار در ادامه اضافه کرد: مراسم استقبال در ورودی شهر شریفیه توسط مردم شهید پرور این شهر انجام خواهد شد و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به مسجد امام خمینی(ره) این شهر انتقال خواهد یافت.

طاهرخانی عنوان کرد: مراسم وداع این دو شهید گمنام در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر شریفیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشخصات این دو شهید گمنام بیان کرد: این شهدای گمنام 25 ساله که در عملیات خیبر منطقه عملیاتی جزیره مجنون و دیگری 18 ساله در عملیات ئالفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسیده اند.

این مسئول اعلام کرد: مراسم تشییع باشگوه شهدای گمنام همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه سال جاری ساعت 14 در شهر شریفیه برگزار می‌شود و در بوستان این شهر تدفین خواهند شد.

طاهرخانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات شهدا است، زیرا شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم.
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

رها / ۰۷ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

شهدا شرمندیم.مگر شهدا بیان به شهر ما تا یکم از دنیا فاصله بگیریم

رضا / ۰۸ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

فقط یاد و خاطره شون رو نگهداریم؟! ما باید راهشون رو ادامه بدیم سعی کنیم راهشون رو ادامه بدیم شهادت به این سادگیام نیست لیاقت میخاد

رضا / ۰۸ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

فقط یاد و خاطره شون رو نگهداریم؟! ما باید راهشون رو ادامه بدیم سعی کنیم راهشون رو ادامه بدیم شهادت به این سادگیام نیست لیاقت میخاد

رضا / ۰۸ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

منظورم اینه که اونایی که میخان مثل اینا شهید بشن باید لیاقت داشته باشن و تنها راه داشتن چنین لیاقتی باید راهشون رو ادامه بدیم.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان