۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ماجدی;‌ پنالتی سپیدرود مثل گل مارادونا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است
کد خبر: ۲۳۳۰۸۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ماجدی;‌ پنالتی سپیدرود مثل گل مارادونا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت:‌ پنالتی که برای سپیدرود اعلام شد بعد از گل با دست مارادونا در جام جهانی عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است.

ماجدی;‌ پنالتی سپیدرود مثل گل مارادونا عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد دیدار روز دوشنبه با تیم ایران جوان بوشهر گفت:‌ تیم خونه به خونه به انسجام و یکپارچگی خوبی رسیده و بازیکنان تلاش می‌کنند که 3 امتیاز این بازی را بگیرند. با وجود اینکه ایران جوان از تیم‌هایی است که در انتهای جدول قرار دارد اما معتقدم بازی با این تیم بسیار سخت است در نیم‌فصل دوم مسابقه با هیچ تیمی راحت نیست. حریف برای فرار از سقوط می‌جنگند و بازیکنان ما می‌دانند کار مشکلی دارند.

ماجدی در مورد صحبت‌هایی که علیه باشگاه سپیدرو در مورد بحث داوری انجام داده بود، گفت: من هیچ صحبتی در مورد پول دادن یا تطمیع داور نکردم اما وقتی چوب را برداری گربه حواسش را جمع می‌کند. با این حال معتقدم پنالتی که برای سپیدرود در بازی با استقلال اهواز گرفته شد مثل گلی که مارادونا با دست در جام جهانی زد عجیب‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال است اگر سپیدرودی‌ها قبول کنند که این پنالتی درست بوده من دیگر حرفی نمی‌زنم. این پنالتی هم مثل گل با دست مارادونا یک شاهکار هنری بود و قضاوتش با مردم است.

سرپرست  اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال با التعاون عربستان در روز دوشنبه گفت: استقلال در آسیا تیم خوبی است اما نباید احساسی صحبت کرد و فکر کنیم که جوانان استقلال می‌توانند در آسیا هم مثل لیگ برتر درخشش داشته باشند. حضور و درخشش جوانان در تیم استقلال را باید به فال نیک گرفت اما واقعیت آن است که نباید صحبتی غیرفنی و احساسی کرد و تصور کنیم این جوانان می‌توانند در آسیا هم بدرخشند که اگر اینگونه بود باشگاه‌های عربی 70 میلیون دلار برای 3 بازیکن خارجی هزینه نمی‌کردند. آنها این بازیکنان با کیفیت خارجی را جذب می‌کنند تا در آسیا نتیجه بگیرند. با این حال معتقدم استقلال می‌تواند مقابل التعاون پیروز شود زیرا این تیم به اندازه الاهلی امارات قدرتمند نیست.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان