۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مرغ منجمد با قیمت مناسب در هفته جاری عرضه می‌شود
کد خبر: ۲۳۲۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۷ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مرغ منجمد با قیمت مناسب در هفته جاری عرضه می‌شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد:از دهم اسفندماه سال جاری فروشگاه‌ها و تعاونی؛ مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

مرغ منجمد با قیمت مناسب در هفته جاری عرضه می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین ظهر امروز(شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور مهندس علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران برگزار شد، گفت: بازار در مرحله ورود شب عید نیاز به نظارت بیشتری دارد که می‌توان بر مبنای آن تصمیم گیری بهتری صورت گیرد.

وی افزود: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان استان ۲۰۰۰تن پرتقال و ۱۰۰۰تن سیب پیش بینی شده است که در مرحله اول ۱۰۰۰تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب تهیه و ذخیره سازی شده است و مابقی نیز به مرور تهیه خواهد شد؛ بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: آمادگی لازم را برای توزیع مرغ منجمد در آستانه شب عید با قیمت هر کیلو 5900 تومان داریم.

وی ادامه داد: از دهم اسفندماه سال جاری فروشگاه‌ها و تعاونی؛ مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5 هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد.

به گفته این مسئول؛ روزانه حداقل 20 تن مرغ منجمد در استان قزوین توزیع خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در قزوین
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تعاونی مصرف و فروشگاه‌ها مرغ منجمد، گوشت منجمد و گوشت گرم گوسفندی توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار؛ کالای اساسی و پر مصرف مردم در نمایشگاه‌های بهاره، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی مصرف توزیع خواهد شد.

حبیبی اضافه کرد: مرغ منجمد، برنج، گوشت قرمز و منجمد و گرم، شکر و میوه شامل پرتقال و سیب به میزان کافی تهیه و توزیع می‌شود.

وی گفت: باید با نظارت بیشتر؛ بازار توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید را رصد کرد تا کمبودها و نیازهای آن تامین شود؛ در غیر این صورت اگر بازار رها شود و نظارتی بر آن صورت نگیرید نارضایتی در بین شهروندان ایجاد خواهد شد.

به گفته این مسئول؛ کمیته تعیین قیمت و مکان‌های توزیع از امروز در استان تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان