۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین من مقصر هستم اما آقای سلیمانی پایین برگه گزارش را بخوان!/ مسیر رسیدن به سالن شبیه جنگ تحمیلی بود!
کد خبر: ۲۳۲۹۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

من مقصر هستم اما آقای سلیمانی پایین برگه گزارش را بخوان!/ مسیر رسیدن به سالن شبیه جنگ تحمیلی بود!

داور بین‌المللی فوتسال ایران گلایه‌های را درباره عدم امکانات لازم در فوتسال ایران عنوان کرد.

من مقصر هستم اما آقای سلیمانی پایین برگه گزارش را بخوان!/ مسیر رسیدن به سالن شبیه جنگ تحمیلی بود!

وحید عرض پیما در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره قضاوت دیدار پرحاشیه فرش آرا و مس سونگون گفت: فوتسال امکانات خاص خودش را می‌خواهد که در ایران آنها را نداریم. مثلا یک اسکوربورد نداریم که نتیجه یک دیدار را درست و حسابی نشان داد و نمود آن در دیداری که قضاوت کردم افتاد. این بازی هم برجسته شد چون پخش مستقیم بود. وقتی من اعلام گل می‌کنم باید از این امکانات کمک گرفت چون تیم‌ها بر سر شما می‌ریزند و شما باید جانت را نجات دهی!

وی ادامه داد: فرش آرا تماشاگران فهیم و پرشوری دارد و اصلا توهینی به داور نکردند و از آنها تشکر می‌کنم. اما شرایط سالن اصلا ایده‌آل نبود. برای رسیدن به سالن باید از راهی می‌رفتی که شبیه جنگ تحمیلی بود و باید ببینیم چه کسی این سالن را در لیگ برتر تأیید کرده است.

عرض‌پیما گفت: در آن بازی، تصمیم من این بود که بازی یک بر یک تمام شده است و آن را هم اعلام کردم و هنوز گزارش بازی دست خودم است. البته بارها اتفاق افتاده که شرایط برای پر کردن گزارش بازی ایجاد نشده اما پایین برگه‌ام کامل توضیح دادم و به همه مسئولان ذیربط اعلام کردم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد که گفتند نتیجه بارها تغییر کرده است.

داور فوتسال کشورمان یادآور شد: در پایان به یک باره 50 نفر سرم ریختند و اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی جوابگو بود؟ من آنجا هم نتیجه را یک بر یک اعلام کردم و تمام اتفاقات را پایین گزارش نوشتم. در کمیته فوتسال هم اگر بروید هنوز گزارش بازی خالی است که باید دقت می‌کردم و نتیجه را جای مقرر می‌نوشتم که به خاطر شرایط بد سالن این اتفاق نیفتاد. اگر یک نفر در آن بین هیجانی می‌شد می‌خواستید چه کاری کنید؟ اما شرح جریان را در پایین گزارش نوشتم.

وی افزود: در هر صورت گل صحیح بود اما اینکه چه زمانی به ثمر رسیده مهم است و به وقت بستگی دارد. اگر فیلم این بازی در برنامه 2020 پخش شود مطمئنا می‌تواند به فوتسال کمک کند. گل بعد از پایان زمان بازی به ثمر رسید. در گزارشی که ارسال کردم نیز این موضوعات را عنوان کردم. شما فکر کن هواپیما در حال سقوط است و همه در حال مردن اما از من گزارش می‌خواهند که چند نفر مسافر هواپیما بودند! ما داریم می‌میریم اما به فکر تعداد مسافران هستند؟!

عرض‌پیما گفت: من هیچ گزارشی به فدراسیون فوتبال ندادم. آقای سلیمانی لطفا پایین گزارش را بخواند اگر هم در جای مقرر ننوشتم به خاطر شرایط بدی بود که وجود داشت. بعد از آن همه می‌پرسند چه اتفاقی افتاد؟ هیچکس نمی‌گوید چرا این اتفاق افتاد؟ فوتسال امکانات می‌خواهد اما اسکوربورد و ... فضا سالن‌تان طبق استاندارد نیست. سالنی که 300 نفر گنجایش دارد چرا 1500 نفر راه می‌دهند؟ این فوتسال است و فوتبال نیست.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند درباره نتیجه بازی اعلام نظر کند و فقط داور باید بگوید که من هم یک بر یک اعلام کردم و آن را پایین گزارش درج کردم و آقای سلیمانی هم لطفا پایین صفحه گزارش را بخواند.

عرض‌پیما یادآور شد: اگر دنبال مقصر هستند من مقصر هستم اما چرا اشتباه کردم؟ مسبب آن این مسائلی هست که گفتم. چرا باید دست خالی قضاوت کنم که این اتفاقات بیفتد. رسانه‌ها طوری بنویسند که فوتسال نجات پیدا کند. از تیم‌ها خواستیم برای حضور در لیگ یک دستگاه رادیویی 6 میلیونی برای داوران درنظر بگیرند. اینجا فوتسال است و امکانات می‌خواهد. چرا باید همه‌اش فشار روی داور باشد. یک نفر در این مدت زنگ نزد بپرسد چرا اینطوری شد؟!

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان