۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رستورانی در بوئین زهرا به جریمه نقدی محکوم شد
کد خبر: ۲۳۲۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۷ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

به علت تخلف؛

رستورانی در بوئین زهرا به جریمه نقدی محکوم شد

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا از جریمه پنج میلیون ریالی یک رستوران بدلیل عرضه گوشت غیر مجاز و خارج از زنجیره کشتارگاهی خبر داد.

رستورانی در بوئین زهرا به جریمه نقدی محکوم شد
دکتر مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از واحدهای عرضه و رستوران‌ها؛ یکی از رستورانهای بین راهی به دلیل عرضه گوشت خارج از زنجیره کشتارگاهی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: پس از صدور رای اولیه، به دلیل ابراز ندامت متخلف و ارائه تعهد مبنی بر عدم تکرار تخلف، به جزای نقدی پنج میلیون ریالی به جایگزینی از سه ماه حبس محکوم شد.

این مسئول با اشاره به بازدید مستمر از رستوران‌ها گفت: با وجود آموزش و اخطار به واحدها و در مواردی معرفی متخلفین به مراجع قضایی، متاسفانه برخی از رستوران‌ها همچنان بدون توجه به قوانین دامپزشکی، اقدام به خرید فرآورده‌های خام دامی از مبدا نامعلوم میکنند.

وی ادامه داد: این امر به عنوان یکی از مخاطرات نظارت واحدهای تحت پوشش مطرح است، لذا کارشناسان واحد نظارت این اداره در صورت مشاهده این موارد نسبت به برخورد قاطع با متخلفین اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان