۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گُل مشاور فرهنگی رئیس جمهور به دروازه دولت تدبیر +عکس
کد خبر: ۲۳۲۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۷ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

شاهکار جدید مشاور توییتری؛

گُل مشاور فرهنگی رئیس جمهور به دروازه دولت تدبیر +عکس

باید از آقای روحانی تقاضا کنیم قدری و فقط کمی مراقب مشاوران خود باشد و در میان مشاوران، بیش از همه مراقب آقای توئیتر باز باشد، به نظر می‌رسد باقی مانده ادب و فرهنگ دولت در حال لگدمال شدن توسط آشناهای رئیس‌جمهور است.

گُل مشاور فرهنگی رئیس جمهور به دروازه دولت تدبیر +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، از ابتدای دولت و در زمان تقسیم امور برای رفع مشکلات اجرایی مملکت، یکی از چهره‌های امنیتی رئیس‌جمهور در سِمَت مشاور فرهنگی قرار گرفت تا از دریچه نگاه امنیتی، بتواند فرهنگ مردم را به تعالی پیش ببرد.
آقای روحانی قدری ادب و فرهنگ به مشاور فرهنگی خود بیاموزید

البته آقای مشاور به‌جای مشورت دادن به روحانی و تلاش برای حل مشکلات مردم، وارد توییتر بازی با جماعت سیاسی شد و هر اتفاقی که افتاد، آقای آشنا خودی در توییتر نشان داد تا بگوید من هم هستم.

آخرین دست گل مشاور توییتری آقای روحانی؛ حمله به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که قابل‌تأمل است.

بعد از مشخص شدن هیئت 30 نفره شورای مرکزی یا هیئت‌رئیسه جبهه مردمی؛ آقای آشنا در توییتر خود با الفاظ جالبی به این جبهه حمله می‌کند و مثلاً به دنبال اختلاف‌افکنی میان جریان انقلابی است.

به ادبیات آقای آشنا توجه کنید:

آقای روحانی قدری ادب و فرهنگ به مشاور فرهنگی خود بیاموزید

آقای آشنا به‌جای توجه به موضوعات فرهنگی دولت و تصحیح نحوه ادبیات دولتمردان در فحش و ناسزاگویی به منتقدین، خودش هم وارد گود می‌شود و به تمسخر جبهه مردمی روی می‌آورد؛ البته این تمسخر حاکی از این است که جناب آشنا و همفکرانش از نتایج جبهه مردمی نگران هستند و به دنبال راهی برای اختلاف‌افکنی؛ ولی باید به آقای آشنا تذکر دهیم که استفاده از اسم غضنفر برای تمسخر دیگران، در ادبیات چاله‌میدانی جایگاه دارد و نه برای شخصی که روزی سعادت پوشیدن زی طلبگی را داشته است؟

غضنفر لقب امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام است؛ آقای آشنا، برای هدف خود هر وسیله و هر ادبیاتی را توجیه می‌کنید؟ به نظر می‌رسد آقای روحانی به‌جای توجه به منتقدین باید جلوی مشاور توییتری خود را بگیرد، آن‌که به درون دروازه تدبیر گل می‌زند آشنای امروز دولت است.




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان