۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی تحقق می‌یابد/ از امکانات دولتی برای کاندیداهای احتمالی استفاده نشود
کد خبر: ۲۳۲۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۷ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی تحقق می‌یابد/ از امکانات دولتی برای کاندیداهای احتمالی استفاده نشود

در گزیده ای از خطبه‌های نمازجمعه استان آمده است: باتوجه به انتخابات پیش رو از مسئولان استان خواست امکانات دولتی را به نفع یا علیه کاندیدای در انتخابات استفاده نکنند.

حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی تحقق می‌یابد/ از امکانات دولتی برای کاندیداهای احتمالی استفاده نشود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به توجه ویژه مسئولان کشور به حل مشکلات مردم خوزستان گفت: اگرچه درصد بالایی از درآمد نفتی کشور از این استان تامین می‌شود اما توجه کافی به این استان جنوبی نشده است.

در آبیک حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اتحاد مردم فلسطین در مقابله با رژیم غاصب اسراییل گفت: با مقاومت و صبوری ملت مظلوم فلسطین ریشه این رژیم جعلی و منفور صهیونیستی خشکانده می‌شود.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی، وظیفه ماست با خرید کالای ایرانی از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم.

در آوج حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: هیچگاه مذاکرات طرح سازش نتوانسته اهداف فلسطین را محقق سازد و تنها راه آزادی فلسطینیان مقاومت و ایستادگی همه جهان اسلام در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام رحیمی خطیب جمعه بویین زهرا از بازرسان صنعت، معدن و تجارت خواست با توجه به نزدیکی پایان سال و خریدهای نوروزی نظارت بیشتری بر قیمت و کیفیت کالاها داشته باشند.

خطیب جمعه اقبالیه، حجت الاسلام قابل، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از مردم خواست با شرکت پرشور و گسترده خود در انتخابات سال آینده باعث یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

امام جمعه خرمدشت حجت الاسلام موسوی گفت: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین برنامه دشمنان جهان اسلام را با چالش روبرو می‌کند.

در شال حجت الاسلام موسوی شالی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مردم خواست در تمام کارها این بانوی بزرگوار را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه با اشاره به 8 اسفند سالروز امور تربیتی بر اهمیت تربیت دینی بر شکل گیری صحیح شخصیت انسانی و کاهش ناهنجاری ها در جامعه تاکید کرد.

در معلم کلایه حجت الاسلام حسینی با اشاره به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: با همکاری تمام مسلمانان باید رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان محو کرد.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه دانسفهان با اشاره به 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و امنیت اجرای آن در جامعه از مسئولان استان خواست توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

در اراداق حجت الاسلام سعیدی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه سلام الله علیها بر حرکت در راه ائمه اطهار(ع) تاکید کرد.

خطیب جمعه سگزآباد حجت الاسلام محمدی به سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اشاره کرد و گفت: این نهاد با هدف ترغیب دانش آموزان به ارزش های اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه ضیاآباد حجت الاسلام جعفری با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) توفیق الگوپذیری بانوان جامعه را از آن حضرت مسئلت کرد.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم با اشاره به اجلاس انتفاضه فلسطین گفت: این اجلاس وحدت و حقانیت جهان اسلام را به نمایش گذاشت.

امام جمعه اسفرورین حجت الاسلام زارعی هم درباره اجلاس انتفاضه فلسطین گفت: مقام معظم رهبری ضمن تبیین سیاست های کلی مبارزه با اسراییل بر مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید دارند.

در نرجه حجت الاسلام خداوردی به 8 اسفند روز امور تربیتی اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت همچون دو بال مکمل هستند که می تواند دانش آموزان را به اوج ابتکار و امیدهای دست یافتنی و اخلاق رهنمون سازد.

حجت الاسلام عباسی خطیب جمعه محموآباد نمونه با اشاره به انتخابات پیش رو از مسئولان استان خواست امکانات دولتی را به نفع یا علیه کاندیدای در انتخابات استفاده نکنند.

و در خاکعلی حجت الاسلام کریمی خطیب جمعه این شهر با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در خصوص اهمیت داشتن بصیرت و نقش آن در زندگی مطالبی بیان کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان