۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان
کد خبر: ۲۳۲۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۴ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش‌ و پرورش قزوین خبر داد:

آغاز ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد و گفت: شهر قزوین پیشینه تاریخی فراوانی دارد بنابراین باید در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی تلاش وافری کرد.

آغاز ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه این اداره با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 اظهار کرد: تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور و استان، به منظور کمک به فعالیت بیشتر گردشگری می‌باشد.

وی افزود: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 شروع می‌شود و اسکان نیز از روز 29 اسفند آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نگاه ما تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و کلیه میهمانان است که باید با دقت صورت گیرد.

قاسمی تصریح کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می‌گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد، نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی در استان است.

وی اضافه کرد: برخورد عوامل با میهمانان اسکان یافته بسیار مهم است و عوامل باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قاسمی با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تأکید کرد: فرهنگیان عزیز که رزرو اینترنتی ننموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان ‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: شهر قزوین پیشینه تاریخی خوب و فراوانی دارد، باید در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورد، موزه فرهنگی و آموزش، قلعه عقاب منطقه الموت، سراي سعد السلطنه قزوین، سراي عالي قاپو قزوین و موزه مردم شناسی قزوین از جمله نقاط گردشگری این استان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان