۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین طرح بازار اسلامی-ایرانی در شهر الوند اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۳۲۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

شهردار الوند:

طرح بازار اسلامی-ایرانی در شهر الوند اجرا می‌شود

شهردار الوند بیان کرد: دو طرح بازار ایرانی، اسلامی و فلکه گل‌ها هر کدام با مساحتی بالغ بر پنج هکتار در الوند در سال آتی عملیاتی می‌شود که امیدواریم طرح نهایی آن تا اواخر اردیبهشت سال ۹۶ آماده شود.

طرح بازار اسلامی-ایرانی در شهر الوند اجرا می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ یدالله لطفی شهردار الوند در پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی استان قزوین در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: پیرامون محدوده بافت‌های تاریخی شهر الوند بحث و گفت‌و‌گو‌های بسیاری صورت گرفته که نقشه کار آماده شود و شهرداری هم آماده برای آغاز کار است.

وی ادامه داد: دو طرح بازار ایرانی، اسلامی و فلکه گل‌ها هر کدام با مساحتی بالغ بر پنج هکتار در الوند در سال آتی عملیاتی می‌شود که امیدواریم طرح نهایی آن تا اواخر اردیبهشت سال ۹۶ آماده شود.

این مسئول با بیان اینکه تملک محدوده بازار ایرانی اسلامی به طور کامل صورت گرفته و عزم شهرداری برای تملک زمین فلکه گل‌ها جدی است، تشریح کرد: حقوق مالکان در این حوزه کاملاً رعایت شده است به طوری که بین سه روش دریافت پول، زمین و روش خانه به خانه حق انتخاب دارند.

لطفی بیان کرد: جلسات بسیاری با انبوه‌سازان و سازندگان بافت‌های فرسوده تشکیل شده است که امیدواریم سال آینده حرکت مناسبی با مطالعات تکمیلی مشاوران طرح در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مرتبط با انجام آن انجام شود.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان