۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کلیات بودجه شهرداری محمدیه هفته آینده تصویب می‌شود
کد خبر: ۲۳۲۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲ ساعت: ۱۷:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

کلیات بودجه شهرداری محمدیه هفته آینده تصویب می‌شود

رئیس شورای شهر محمدیه بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع یک جلسه دیگر نیز بررسی وکارشناسی بعضی از موارد فنی بودجه که مورد بحث و نظر است، تشکیل خواهد شد و پس از اصلاحات تا هفته آینده کلیات آن به تصویب اعضای شورا خواهد رسید.

کلیات بودجه شهرداری محمدیه هفته آینده تصویب می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه بررسی کلیات بودجه پیشنهادی سال 96شهرداری محمدیه با پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور بهزادپور شهردار محمدیه و اعضای شورای اسلامی شهر در صحن شورای شهر برگزار شد.
در این جلسه علی کاظمی رییس شورای اسلامی شهر گفت: بودجه پیشنهادی سال 96 که در اوایل بهمن ماه تقدیم شورای اسلامی شهر شد و پس برگزاری سه جلسه اختصاصی و کارشناسی به مرحله پایانی رسیده است.
وی در ادامه افزود: لایحه بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری محمدیه که در دو بخش عمرانی وجاری تهیه و تنظیم شده است با دقت فراوان زیر نظر شورا تاکنون توسط کمسیون توسعه و عمران و حقوقی با حضور کارشناسان خبره و معاونان شهردار در سه نوبت بررسی شد و در مرحله نهایی تصویب کلیات آن قرار داریم .
رئیس شورای شهر محمدیه اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع یک جلسه دیگر نیز بررسی وکارشناسی بعضی از موارد فنی بودجه که مورد بحث و نظر است، تشکیل خواهد شد و پس از اصلاحات تا هفته آینده کلیات آن به تصویب اعضای شورا خواهد رسید و تقدیم شهرداری می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان