۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین «فیروز» نمونه عینی نه شرقی نه غربی در عرصه اقتصادی است
کد خبر: ۲۳۲۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲ ساعت: ۱۴:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز در قزوین:

«فیروز» نمونه عینی نه شرقی نه غربی در عرصه اقتصادی است

مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز در قزوین بیان کرد: شرکت فیروز نه به سبک غربی و امپریالیستی و نه به سبک شرقی و کمونیستی اداره می‌شود، بلکه ما معتقدیم که باید قائل به نظام اقتصادی الهی باشیم.

«فیروز» نمونه عینی نه شرقی نه غربی در عرصه اقتصادی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سید محمد موسوی مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز عصر روز گذشته(یکشنبه) در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این شرکت ارائه کرد و گفت: 92 درصد از کارکنان شرکت فیروز را معلولان تشکیل می‌دهند که این مهم نشان دهنده توانایی بالای آن‌هاست.

وی تصریح کرد: این شرکت نه به سبک غربی و امپریالیستی و نه به سبک شرقی و کمونیستی اداره می‌شود، بلکه ما معتقدیم که باید قائل به نظام اقتصادی الهی باشیم.

این کارآفرین برتر کشور تأکید کرد: به مجموعه مدیریتی این شرکت ثابت شده است که برکت الهی، سود این شرکت را تضمین کرده است چرا که نیروی انسانی در این مجموعه با عشق و اعتقاد قلبی کار می‌کند.

مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز ادامه داد: نشان عالی کیفیت، استاندارد، محیط زیست، مسئولیت اجتماعی، خلاقیت، مدیریت منابع انسانی و گواهی‌نامه محصول حلال بخشی از افتخارات این مجموعه است.

وی اذعان کرد: ما در جذب نیروی انسانی به سفارشات توجه نداریم، بلکه هر چه متقاضی معلولیت بیشتری داشته باشد، امتیاز بالاتری برای جذب در این شرکت دارد و این رویکرد برکت کارهای ما را افزایش داده است.

موسوی اضافه کرد: اعتقاد داریم که معلولان در این شرکت عشق، امید و زندگی تولید می‌کنند و چنین تولیدی در نظام دینی و الهی قطعاً سودآور و با برکت خواهد بود.

وی در پایان به تشریح مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان پرداخت. 
انتهای پیام /2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان