۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شرکت «فیروز» شعار سال را عینیت بخشیده است
کد خبر: ۲۳۲۲۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

شرکت «فیروز» شعار سال را عینیت بخشیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: برنامه‌های شرکت «فیروز» در راستای تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، قرار دارد.

شرکت «فیروز» شعار سال را عینیت بخشیده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عصر روز گذشته(یکشنبه) در بازدید از شرکت تولیدی محصولات بهداشتی «فیروز» و در گفتگو با سیدمحمد موسوی، مدیرعامل و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: مدیران شرکت فیروز به اساسی‌ترین توصیه قرآن که همان حفظ کرامت انسان‌هاست، عمل می‌کنند و از این منظر فضای معنوی در این شرکت حاکم شده است.

وی به تشریح اهمیت کرامت در منابع دینی پرداخت و تصریح کرد: خداوند فرموده است بنی‌آدم با کرامت خلق شده‌اند و شالوده وجود انسان با کرامت عجین شده است و قرآن را هم که برای هدایت انسان نازل کرده است، کریم معرفی می‌کند.

امام‌جمعه قزوین در ادامه یادآور شد: خداوند عالم را برای انسان، انسان را برای عبادت، عبادت را برای رسیدن به تقوا و تقوا را برای رسیدن به جایگاه والای کرامت خلق کرده است و مدیران شرکت فیروز با هوشمندی بر روی نقطه‌ای متمرکز شده‌اند که خداوند متمرکز شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خطاب به مدیران گروه بهداشتی فیروز بیان کرد: شما کاستی‌های ظاهری را به بالاترین توانمندی تبدیل کرده‌اید و علاوه بر ارتقای توانمندی‌های جسمی، در راستای توانمندی‌های ذهنی معلولان هم گام‌های ارزشمندی برداشته‌اید.

وی با بیان این که امام علی (ع) می‌فرماید: مبادا قرآن را کم ببینید و دیگران در عمل به قرآن از شما پیشی بگیرند و شما از آن باز بمانید، تأکید کرد: اقداماتی که در شرکت فیروز صورت گرفته است همان عمل به دستورات قرآنی است و این مهم‌ترین رمز موفقیتِ این شرکت محسوب می‌شود.

عابدینی اذعان کرد: برنامه‌های شرکت «فیروز» در راستای تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، قرار دارد و امروز شاهدیم که شرکت فیروز بسیاری از ایده‌های رهبری در عرصه اقتصادی را محقق کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان