۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "محرومیت‌زدایی" در دستور کار قرارگاه سازندگی خاتم‌/ انجام پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد در ۳۳ ماه
کد خبر: ۲۳۲۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)خبر داد

"محرومیت‌زدایی" در دستور کار قرارگاه سازندگی خاتم‌/ انجام پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد در ۳۳ ماه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کل پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد در ۳۳ ماه به اتمام رسید.

 "محرومیت‌زدایی" در دستور کار قرارگاه سازندگی خاتم‌/ انجام پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد در ۳۳ ماه
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی صبح امروز در آئین بهره‌برداری از فاز نخست خط دوم قطار شهری مشهد اظهار داشت: امسال سال ویژه‌ای بود و به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شد و یک سال استثنایی بود و بر همه تکلیف بود که به این دستور لبیک بگوئیم.

وی افزود: براساس تاکید سردار سرلشکر جعفری، محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار دادیم و امسال هم آماده‌باش 100 درصدی بودیم. امسال را باید سال استثنایی قرار می‌دادیم و بر همین اساس اولویت‌بندی کرده و تعداد 65 پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی و نفتی را احصاء کردیم که پیشرفت فیزیکی این‌ها حدود 65 تا 85 درصد بوده و 55 پروژه در حوزه عمرانی قرار داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  گفت: میزان اعتباری که برای این پروژه‌ها هزینه شده بود، 124 هزار میلیارد تومان بود و ظرف دو سال باید به بهره‌برداری می‌رسید که عاید 140 هزار میلیاردی برای کشور داشت، آن 10 پروژه نفتی بزرگ است و زمان و هزینه بیشتری می‌خواهد اما در حوزه عمرانی از 55 پروژه، 49 پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال در 9 ماهه اول سال در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات زیادی انجام شد و 56 کیلومتر تونل در حوزه مترو و آب و راه داشتیم که رکوردی بی‌نظیر است و از این 56 کیلومتر، 22 کیلومتر خط مترویی بود که یکی از آ‌ن‌ها قطار شهری مشهد است که مشکلات خاص خود را داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: زمانی این پروژه 14 درصد پیشرفت داشت، اما ظرف 33 ماه کل پروژه خط 2 را به اتمام رساندیم و به رکورد خوبی رسیدیم و در حفاری و سگمنت‌گذاری رکورد زدیم و امروز پروژه به مردم عزیز مشهدمقدس هدیه می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان