۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نوری; باید وابستگی‌مان را به منابع دولتی حداقل کنیم/ تیم‌های پایه دچار رکود شده‌اند
کد خبر: ۲۳۱۷۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نوری; باید وابستگی‌مان را به منابع دولتی حداقل کنیم/ تیم‌های پایه دچار رکود شده‌اند

نایب‌رئیس سابق بانوان فدراسیون هندبال می‌گوید باید منافع ملی به فردی ترجیح داده شده تا در نهایت هندبال ایران به یکی از قدرت‌های آسیا و جهان تبدیل شود.

نوری; باید وابستگی‌مان را به منابع دولتی حداقل کنیم/ تیم‌های پایه دچار رکود شده‌اند

میترا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره نامزدی‌اش در انتخابات فدراسیون هندبال، اظهار داشت: رهبری و مدیریت بزرگ برای رسیدن به موفقیت چندان کار آسانی نیست. برای رسیدن، فقط باید اراده داشت و برنامه! فعل خواستن را هم که صرف کنید در مسیر پیشرفت قرار می گیرید. درست کاری را که مدیران شاغل در والیبال ایران در سال های گذشته انجام دادند. آنها از سال ها قبل خود را آماده گذر از فرازها و فرودهایی کردند که انتظارشان را می کشیدند.

وی افزود: در هندبال امروز باید همه برای یک هدف (موفقیت تیم های ملی) فعالیت کنند و همه چیز سر جای خودش باشد. منافع ملی به منافع شخصی ترجیح داده شده و در نهایت هندبال ایران به یکی از قدرت های آسیا و جهان تبدیل شود. قدرتی که دنیا روی آن حساب ویژه ای باز کند.

نایب‌رئیس سابق فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه پروسه رشد زمان بر است، خاطرنشان کرد: باید به این مساله به صورت کارشناسی نگاه کرد نه احساسی. پروسه رشد زمانبر است. باید ببینیم از چه نقطه ایی به کجا رسیدیم. در سال 1989 اولین تیم ملی هندبال ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد که از بین 9 تیم عنوان هشتمی را کسب کرد در طی سالیان متمادی تا به امروز هندبال ایران روند رو به رشدی داشته البته رشدی که در یک مقطعی ثابت مانده است. تیم های ملی نوجوانان و جوانان ما دچار رکود شدند و برای تغییر در ساختار نیازمند برنامه ریزی مدون و مشخصی با پشتوانه مالی هستند.  

نوری ادامه داد: ما در حال حاضر همه جور امکاناتی داریم و هیچ چیز کم نداریم. بهانه منابع مالی بهانه خوبی نیست چون ظرفیت هایی در کشور وجود دارد که می شود از آنها خوب استفاده کرد. ما باید برای اجرای برنامه ها از همان امکانات و ظرفیت ها استفاده کرده و منابع مان را درست مدیریت کنیم؛ هم در تامین منابع هم در هزینه کردن آن. مدیریت منابع این نیست که بایستید تا دولت پولی به شما بدهد و اگر نداد کار را تعطیل کنید و بروید. باید کاری کنیم که وابستگی مان را به منابع دولتی به حداقل برسانیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه باید اهداف اصلی به صورت کارشناسی و رعایت اصول فنی و همچنین با نیم نگاهی به پشتوانه های مالی و فیزیکی، برای هندبال کشور تدوین شود، یادآور شد: این اهداف با حمایت های دولت تدبیر و امید و همت والای خانواده بزرگ هندبال به ویژه نوجوان، جوان و بزرگسالان کشور تمامی آن محقق شود. بنابراین تدوین نقشه راه هدفمند به منظور افتخارآفرینی های جدید در سطح آسیا و جهان باید در دستور کار فدراسیون قرار گیرد.

نایب‌رئیس سابق فدراسیون هندبال با اشاره به مهمترین برنامه‌های یک رئیس فدراسیون تاکید کرد: رئیس فدراسیون هندبال کشور باید کشف و شکوفایی استعدادهای هندبال از نقاط مختلف کشور را یکی از مهمترین برنامه های خود بداند؛ روسای هیات های استانی و شهرستانی نیز باید این مهم را به عنوان برنامه اصلی خود در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان