۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هاشمی; کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان است
کد خبر: ۲۳۱۳۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هاشمی; کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان است

رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان است.

هاشمی; کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک با تشکر از دکتر سلطانی فر جهت ایجاد فضای صلح و آرامش در جامعه ورزش کشور گفت: ما در کمیته ملی المپیک به عنوان بخشی از بدنه ورزش در کنار وزارت ورزش و جوانان هستیم و از زمان حضور دکتر سلطانی فر نشست های خوبی به ویژه در خصوص ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک برگزار شده و امیدواریم این نشست ها حداقل ماهی یک بار برگزار شود تا با تفاهم با آقای داورزنی مشکلات فدراسیون ها را به حداقل برسانیم.

کیومرث هاشمی اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: ما همه در یک کشتی هستیم و اگر ورزش آسیبی ببیند ما همه آسیب میبینیم. همچنین در حال تنظیم تفاهم نامه مالی سه جانبه بین کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها هستیم که گام بسیار مهمی در تعامل دو طرف است.
هاشمی در پایان پیشنهاد داد جلسه آینده روسای فدراسیون ها جهت ایجاد فضای همدلی بیشتر به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شود که این پیشنهاد با موافقت وزیر ورزش و جوانان همراه شد.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان