۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ربع پهلوی خطاب به آمریکا و اسرائیل; فریب تهران را نخورید!
کد خبر: ۲۳۱۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

اظهارات معاندانه فرزند شاه مخلوع؛

ربع پهلوی خطاب به آمریکا و اسرائیل; فریب تهران را نخورید!

"رضا پهلوی" در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا، به دشمنان ایران راهکارهایی جهت ضربه زدن به تهران ارائه داد.

ربع پهلوی خطاب به آمریکا و اسرائیل; فریب تهران را نخورید!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،"رضا پهلوی"، فرزند فراری شاه مخلوع ایران، در مصاحبه با شبکه معاند "صدای آمریکا" مدعی شد: "آمریکا و اسرائیل نباید در دام تهران بیفتند. ایران مایل است تنش‌ها به یک تقابل نظامی منتهی شود؛ اما شما فریب این سیاست را نخورید!"

ربع پهلوی در آستانه دیدار مهم و سرنوشت‌ساز "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، و "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در واشنگتن با شبکه صدای آمریکا مصاحبه کرد. "شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، روز گذشته گفت: هر دو مقام عالی‌رتبه درمورد اینکه چگونه به تهدیدات ایران و متحدانش پاسخی مناسب دهند، گفتگو می‌کنند.

ربع پهلوی در بخشی از مصاحبه خود مدعی شد هماهنگی و همکاری بیشتری در دولت ترامپ، میان آمریکا، اسرائیل و دیگر متحدان اروپایی و خاورمیانه‌ای در ارتباط با سیاست اعمال فشار علیه ایران مشاهده می‌شود.

شاهزاده فراری از کشور در سخنانی وقیحانه به دوستان آمریکایی و اسرائیلی خود توصیه کرد آغازکننده تقابل نظامی با ایران نباشند، زیرا به عقیده وی "جنگ" یک سیاست دو سر باخت است؛ در حالیکه گزینه‌های فراوانی در ارتباط با ایران روی میز وجود دارد و هیچ نیازی به آغاز جنگ با این کشور نیست.

ربع پهلوی پیشنهاد کرد تنها استراتژی که می‌تواند به دشمنی ایران با آمریکا و اسرائیل خاتمه دهد، حذف روحانیت از حاکمیت کشور است. 

وی با وقاحت اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی که خواستار یک حکومت سکولار است، با نیروهایی در ایران که از بقای حکومت اسلامی در این کشور حمایت می‌کنند، هیچ نقطه مشترکی ندارم.

پهلوی فراری حتی از کشورهای منطقه خواست نظر صریح خود را درباره آنکه مایل به باقی ماندن جمهوری اسلامی در قدرت هستند یا خیر، اعلام کنند.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان