۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ارائه خدمات امدادی در کلیه جاده‌های استان ادامه دارد
کد خبر: ۲۳۰۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ساعت: ۲۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ارائه خدمات امدادی در کلیه جاده‌های استان ادامه دارد

استاندار قزوین عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی امدادرسان و عضو مدیریت بحران به صورت بیست و چهار ساعته در سطح جاده‌های استان آماده ارائه خدمات هستند.

ارائه خدمات امدادی در کلیه جاده‌های استان ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران عصر امروز(دوشنبه) از جاده در حال بازگشایی قزوین-تاکستان که از صبح امروز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده بود، بازدید کرد.

فریدون همتی در این بازدید دستورها و توصیه‌های لازم را به راهداران، عوامل حمل و نقل جاده ای و پلیس راه برای بازگشایی هرچه سریع تر این مسیر و عادی سازی عبور و مرور در این جاده تاکید کرد.

استاندار قزوین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی امدادرسان و عضو مدیریت بحران به صورت بیست و چهار ساعته در سطح جاده‌های استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی همچنین از تلاش‌های کارکنان راهداری، حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و جمعیت هلال احمر بابت ارائه کمک برای بازگشایی این مسیر و کمک به عبور و مرور خودروها و امدادرسانی به درراه ماندگان در شبانه روز گذشته قدردانی کرد.

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، افشین پیرنون مدیرکل حمل و نقل جاده ای و نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان استاندار را در این بازدید همراهی می‌کردند.

جاده قزوین-تاکستان به طول 35 کیلومتر به دلیل قرار گرفتن در مسیر تونل بادی منجیل به سمت جنوب معمولا در مواقع بارش سنگین برف به دلیل وزش باد و ایجاد کولاک مسدود می‌شود.

بارش برف در استان قزوین که از روز گذشته(یکشنبه) آغاز شده هم اکنون تداوم دارد و باعث شده است تا رفت و آمد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان به کندی و در خیلی از راه‌ها تنها به وسیله زنجیر چرخ امکان پذیر است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان