۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضایی قاطعانه در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده است
کد خبر: ۲۳۰۸۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

دستگاه قضایی قاطعانه در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده است

دادستان قزوین عنوان کرد: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی تلاش گسترده ای را علیه نظام دارد لذا حفاظت از این نظام و دستآوردهای آن هر روز که از آن می‌گذرد سخت تر می‌شود و دستگاه مقتدری چون قوه قضاییه در برابر این اقدامات ایستاده است.

دستگاه قضایی قاطعانه در برابر هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: از خداوند درخواست داریم همیشه حب اهل بیت عصمت و طهارت را در قلب و اعتقاد ما پایدار نگاه دارد.

وی در ادامه افزود: برای همگی ما افتخار است که امروز به عنوان عضوی از اعضا خانواده بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید شکرگذار خداوند باشیم و در این برهه ما کارکنان دستگاه قضایی در یک جایگاه حساس در این نظام قرار گرفته ایم.

این مسئول با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی تلاش می‌کند که ما را از اعتقاد به اسلام که مبنای پیروزی و تداوم این نظام است جدا کند، گفت: قوه قضائیه امروز در مسئولیت و وظایفی که برعهده دارد از جایگاه حساسی در نظام برخوردار است و به این ترتیب ما نیز از نظر موقعیت در صف اول مبارزه با همه اقداماتی که علیه این نظام است، قرار داریم.

وی اضافه کرد: امروز ما شاهدیم که استکبار جهانی تلاش گسترده ای را علیه نظام دارد لذا حفاظت از این نظام و دستآوردهای آن هر روز که از آن می‌گذرد سخت تر می‌شود و دستگاه مقتدری چون قوه قضاییه در برابر این اقدامات ایستاده است.

صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به اینکه چادر در جوامع اسلامی به عنوان حجاب برتر محسوب می‎‌شود، افزود: در کشور ما رعایت حجاب اسلامی ضعیف شده است و شاید در اوایل انقلاب ما با این مسئله مواجه نبودیم؛ لذا همه باید تلاش کنیم که در جهت ایجاد و تداوم همان وضعیت ابتدایی انقلاب کوشش نماییم و در این راستا همه دستگاهها مخصوصا قوه قضاییه باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند.

عضو شورای مسئولان قضایی استان با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همه، مخصوصا خواهران باید به صورت کلی زندگی این معصوم را بررسی کنند که چگونه بوده است و با توجه به کوتاه ای روزهای حیات این بانو مخصوصا بعد از رحلت پیامبر به چه صورت از حریم ولایت و رهبری حمایت و حفاظت می‌کردند.

وی سپس از قوه قضاییه به عنوان حافظ دستآوردهای نظام اسلامی یاد کرد و اشاره کرد: ما باید تلاش کنیم که وضعیت جامعه را کاملا اسلامی کنیم و در این زمینه بسیاری از امور به عهده دستگاه قضایی است.

مردم باید در دستگاه قضایی احساس امنیت کنند
این مسئول قضایی تصریح کرد: همگی مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم و از هیچ کدام از ما پذیرفته نیست که خدای نکرده به نحوی عمل کنیم که ماموریت و مسئولیت مان زیر سئوال برد و به طوری عمل کنیم که وقتی مردمی که به عنوان صاحبان اصلی این نظام به حساب می‌آیند هنگامی که وارد دادگستری می‌شوند باید احساس امنیت کنند و هیچ کس نباید فکر کند که به دلیل اینکه در موقعیتی قرار گرفته می‌تواند کار مردم را به امروز و فردا بیندازد.

وی گفت: بهای پرداخت شده برای این نظام خون هزاران شهید – هزاران جانباز و آزاده است و اکنون ما شاهد بدست آمدن این نظام مقدس هستیم و این انقلاب که سال‌ها از پیروزی آن می‌گذرد تداوم آن از پیروزی اش سخت تر است.

دادستان قزوین بیان کرد: در هیچ کجای دنیا چنین نظامی را سراغ نداریم که جان هزاران انسان اعم زن و مرد و آن هم از بهترین انسان‌ها برای بدست آوردنش داده شده باشد از ما پذیرفته نیست که با این مردمی که برای تداوم این نظام جانفشانی کردند و این نظام را روی کار آورده اند برخورد ناشایست صورت بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان