۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش قزوین است
کد خبر: ۲۳۰۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان:

توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش قزوین است

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل آموزش و پرورش، ترویج و فرهنگ سازی عفاف و حجاب در بین دانش‌آموزان می باشد که تا به امروز فعالیت‌های بسیاری در استان صورت گرفته است.

توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش قزوین است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، همایش استانی عفاف و حجاب با شرکت بالغ بر 500 نفر از دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی دوره دوم متوسطه، با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش با حضور مسئولین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این همایش گفت: یکی از سیاست‌های اداره کل آموزش و پرورش مطابق شاخص‌های وزارتی، ترویج و فرهنگ سازی عفاف و حجاب در بین دانش‌آموزان می‌باشد که تا به امروز فعالیت‌های بسیاری در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در برخی از فعالیت‌ها افزون بر سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، نمایشگاه‌های تخصصی نیز در حاشیه آنها برگزار شده است، توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش و پرورش قزوین است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: همایش استانی عفاف و حجاب با حضور دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج، هلال احمر برگزار شد که در این جلسه، دکتر عزیزی از اساتید صاحب نام دانشگاه در این زمینه به گفت و گو با دانش‌آموزان نشست و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

انصاری تصریح کرد: در این همایش یک روزه، دستاوردهای دانش‌آموزان با موضوع حجاب و عفاف نیز در معرض نمایش همگان قرار گرفت.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان