۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جریمه ۱۲۰میلیون ریالی دو قصاب متخلف
کد خبر: ۲۳۰۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در بوئین زهرا صورت گرفت؛

جریمه ۱۲۰میلیون ریالی دو قصاب متخلف

پرونده تخلف متصدیان دوباب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز به دادگاه ارجاع شد که با برخورد قاطع قاضی پرونده ، متخلفین به جزای سنگین نقدی مجموعا به مبلغ ۱۲۰میلیون ریال محکوم شدند.

جریمه ۱۲۰میلیون ریالی دو قصاب متخلف
دکتر مهدی مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: با همکاری نزدیک اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا و قوه قضائیه، شاهد برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفین و تهدید کنندگان بهداشت جامعه هستیم که این خود به تغییر نگرش کلی جامعه و حساسیت ویژه مردم و مسئولان در خصوص بهداشت جامعه مربوط است.

وی در تشریح این خبر افزود: براساس گزارش‌های مردمی و پیرو بازدیدهای مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از واحدهای عرضه، 2باب قصابی در شهرستان بوئین زهرا مدت‌ها تحت نظر بود که پس از بازدید مشترک بازرسان دامپزشکی با ماموران نیروی انتظامی مشخص شد قصاب متخلف اقدام به کشتار غیر مجازدام و عرضه آن می‌کنند. 

دکتر مهرزاده بیان کرد: پرونده تخلف متصدیان دوباب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز، به دادگاه ارجاع شد که با برخورد قاطع قاضی پرونده ، متخلفین ا به مبلغ 120میلیون ریال محکوم شدند.

این کارشناس دامپزشکی تصریح کرد: از جمله خطرات و بیماری‌های قابل انتقال از طریق لاشه آلوده، بیماری تب خونریزی دهنده کریمه- کنگو است که تنها راه مقابله با آن کشتاردام در شرایط بهداشتی کشتارگاه‌ها و نگهداری لاشه کشتار شده در سردخانه به مدت 24 ساعت است.

وی در پایان به عموم مردم توصیه کرد از خرید گوشت فاقد نشانگذاری کشتارگاهی جدا بپرهیزند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان