۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آمار کُشنده بیکاری در کشور و تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران شرکت کنتورسازی
کد خبر: ۲۳۰۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

آمار کُشنده بیکاری در کشور و تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران شرکت کنتورسازی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

آمار کُشنده بیکاری در کشور و تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران شرکت کنتورسازی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


امنیت در منطقه مدیون اقتدار ایران اسلامی است
امام جمعه قزوین با بیان اینکه امنیت در منطقه خاورمیانه مدیون ایران اسلامی است، گفت: ایران یگانه قدرت مقتدر و باثبات در منطقه و طرفدار صلح جهانی است.


آمار 8 میلیون بیکاری در کشور کُشنده است/ امروز نیازمند روحیه انقلابی برای ساختن حوزه اقتصاد هستیم

ذوالنور بیان کرد: آمار 8 میلیون بیکاری در کشور کُشنده است، امروز نیازمند روحیه انقلابی برای ساختن حوزه اقتصادی هستیم عده‌ای خود پشت تحریم‌ها سنگر گرفته‌اند و فرافکنی می‌کنند.


نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن
مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف چون قزوین، بوئین زهرا و آوج، تاکستان و البرز و اقبالیه بار دیگر برای پشتیبانی از آرمانهای انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.


حضور پرشور مردم در 22 بهمن بهترین پاسخ برای تهدید دشمنان است
دادستان قزوین عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و اینطور نیست که حضورشان کمرنگ شود که این بهترین پاسخ برای تهدیدهای دشمنان انقلاب است.


تداوم و بقای انقلاب با حضور پرشور مردم شکل می‌گیرد
رئیس حوزه علمیه استان قزوین گفت: تداوم و بقای این نظام و انقلابِ برآمده از خون شهدا با حضور پرشور و بانشاط همه مردم شکل می‌گیرد و ملت ایران بارها با حضور در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت هستند.


هژمونی قدرت پوشالی دشمنان رو به زوال است
استاندار قزوین گفت: در روز 22 بهمن مردم استان قزوین با حضور پرشور خود به دشمنان ثابت کردند که هژمونی قدرت پوشالی آنها رو به زوال است.


اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست/ سیاست‌های ترامپ، اجرای برجام را با مشکلاتی همراه می‌کند
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اعلام آمارها از سوی هر نهادی قابل پذیرش نیست، عنوان کرد: قواعد حاکم بر برجام به صورتی است که هیچ کشوری اجازه اخلال در آن را ندارند؛ اما شاید در روند اجرای برجام با مشکلاتی همراه شود.


20 درصد کودکان خیابانی استان، ایرانی هستند
معاون امور اجتماعی استان قزوین گفت: 20 درصد کودکان خیابانی در استان قزوین، ایرانی بوده و مابقی کودکان افغان هستند که اکثریت آنها مهاجرین غیرقانونی بدون کارت تردد می‌باشند.


شهید چگینی اولین کسی بود که اندیشه‌های مبارزه علیه طاغوت در شهر الیگودرز را شعله‌ور کرد.


دستگیری 11 شکارچی متخلف در قزوین
مدیرکل محیط زیست استان از دستگیری 11 شکارچی متخلف در زیستگاه‌های حیات وحش قزوین خبرداد.


تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران شرکت کنتورسازی مقابل سازمان بورس+تصاویر

در ادامه اعتراضات سریالی کارگران شرکت کنتورسازی در استان، سهامداران این شرکت مقابل سازمان بورس تجمع کردند.


سهمیه‌های استخدامی تخصیص‌ یافته به استان کافی نیست
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: اکثر ادارات استان به لحاظ اداری و تشکیلاتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند.


دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد
رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور در قزوین با بیان اینکه دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد، عنوان کرد: هم اکنون میزان شاغلان در کشور 24 میلیون نفر است که نشاندهنده این موضوع است که علاوه بر اینکه خروجی نیروی انسانی داشتیم.


گازگرفتگی یک خانواده آوجی را راهی بیمارستان کرد
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین از گازگرفتگی یک خانواده آوجی خبر داد.


طلب 400 میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان/ 8012 نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با اشاره به طلب 400 میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان گفت: از ابتدای سال تا به امروز تعداد بیمه شدگان جدیدالورود 10 هزار و 20 نفر بوده است همچنین در حال حاضر 8012 نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.


«ویلایی ها»، رونمایی از چهرۀ زنانۀ جنگ
ویلایی‌ها درباره زندگی همسران فرماندهان جنگ است که در سال‌های ۶٢ و ۶٣ روایت می‌شود. موضوعی که تاکنون سینمای ایران کمتر به آن پرداخته است یعنی پرداختن به چهره زنانه جنگ و وارد شدن به حریم همسران رزمنده‌ها.


رتبه کشوری دانشگاه مورد رضایت نیست/ به کانون موسیقی مجوز فعالیت ندادیم
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه رتبه کشوری دانشگاه مورد رضایت نیست اعلام کرد: رسالت اصلی دانشگاه فعالیت در عرصه علمی و پژوهشی است به همین علت امجوز فعالیت به کانون موسیقی در دانشگاه را ندادیم.


جشن انقلاب متعلق به همه مردم است، آن را تریبون جناحی نکنید
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه اداره کنندگان جلسات دهه مبارک فجر اعم از سخنرانان و یا برگزارکنندگان درخواست کرده است از آنجایی که این جشن انقلاب بوده و متعلق به عموم است، نباید تریبون جناح و گروه خاصی قرار بگیرد.


زندگی بیش از ۸۰ درصد مسئولان، بالاشهر تهران است/ زیبنده انقلاب نیست مدیری را با حقوق نجومی بشناسند
رائفی‌پور در قزوین با انتقاد از وضعیت زندگی مسئولان در تهران تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد مسئولان در بالای اتوبان همت یعنی در بالای شهر تهران زندگی می‌کنند، حال سوال اینجاست که این افراد از مشکلات مردم و‌ جامعه عادی چه متوجه می‌شوند؟!


سال آینده تابستان خشک‌تری داریم
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین اعلام کرد: آمارها نشان می‌دهد که امسال استان قزوین شرایط سخت‌تری را تجربه خواهد کرد و تابستان خشک‌تری در انتظار استان است.


ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی عمل می‌کند
نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: در آمریکا شخص رئیس جمهور به تنهایی اظهار نظر نمی‌کند بلکه تابع نظر کنگره و سایر سرمداران دولت بوده و امروز ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی است.


اعتبار لازم برای احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین تامین نشده است
مدیرکل نوسازی استان بیان کرد: کلنگ زنی احداث این دبیرستان انجام شده اما تا این تاریخ هیچ اعتباری برای احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین به ما داده نشده است.


نیروهای ساواک به صورت وحشیانه مبارزان انقلابی را شکنجه می‌کردند
در خاطرات مرحوم خاکساران آمده است: شکنجه‌گرهای ساواک وحشیانه و به صورت انتقامی، ضرباتش را وارد می‌کردند؛ آنان بدون هیچ ملاحظه‌ای در روزها و شب‌های بعد هم، به کارشان ادامه دادند، به طوری که در مدت کوتاهی پاهایم تاول زد.


حقوق پزشکان طی 8 ماه گذشته پرداخت نشده است/حدود ۶ میلیاردتومان از بیمه‌ طلبکار هستیم
عضو هیأت مدیره بیمارستان رحیمیان عنوان کرد: پزشکانی که در بیمارستان رحیمیان مشغول به کار هستند حقوق دولتی نداشته و تنها از این بیمارستان حقوق خود را دریافت می کنند در حالی که نزدیک به 8 ماه است توان پرداخت حقوق پزشکان را نداشتیم.


روی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید خط بطلان کشید/ مدیران اسیر پست و مقام کنار گذاشته شوند
بذرپاش عنوان کرد: آدم‌های خسته، بریده، اسیر پست و مقام، اسیر دنیا و اشرافی گر باید برای کارآمدی نظام کنار کشیده شوند تا افراد کارآمد مسیر نورانی این انقلاب را دنبال کنند.


تشکل پزشکان بدون مرز ایجاد می‌شود/ چاپ دوهزار عنوان کتاب به 58 زبان دنیا
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از ایجاد تشکل پزشکان بدون مرز خبر داد و گفت: فراخوان این کار طی یک ماه آینده اعلام می‌شود تا پزشکانی که آماده همکاری هستند در قالب این تشکل در زمینه درمان و کمک به محرومان مناطق مختلف اعلام آمادگی کنند.


بیماری‌های قلبی و عروقی اولین دلیل مرگ‌ومیر در استان است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بالای 60 درصد دلیل مرگ و میرها را بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و سوانح و حوادث تشکیل می‌دهند.


استکبار جهانی به دنبال چند قطبی شدن جامعه ایران است
سردار عروج گفت: دشمنان درصدد هستند تا مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و برای همین اسلام دروغین را در جامعه تبلیغ می‌کنند.

انتهای پیام/9003


 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان