۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آشوبی; امیدوارم دورهمی سرخابی‌ها اثری روی کیفیت بازی نداشته باشد/دربی مساوی می‌شود
کد خبر: ۲۳۰۴۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آشوبی; امیدوارم دورهمی سرخابی‌ها اثری روی کیفیت بازی نداشته باشد/دربی مساوی می‌شود

بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: دو تیم با شرایط خوبی وارد دربی می‌شوند اما پیش‌بینی من این است که بازی فردا مساوی خواهد شد.

آشوبی; امیدوارم دورهمی سرخابی‌ها اثری روی کیفیت بازی نداشته باشد/دربی مساوی می‌شود

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص دربی 84 که فردا برگزار می‌شود گفت: به نظر من روی کاغذ شرایط پرسپولیس بهتر است اما استقلال هم در این چند هفته روزهای خوبی داشته است. به خصوص که آن‌ها مقابل السد قطر هم نتیجه خوبی گرفتند و با تلاش توانستند به لیگ قهرمانان آسیا بروند این مسائل نوید یک دربی سخت و نزدیک را از سوی دو تیم می‌دهد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش در این بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم با توجه به شرایط دو تیم احتمال مساوی در این بازی زیاد است. فکر می‌کنم این بازی به دلیل شرایط خاصی که دارد در نهایت مساوی خواهد شد. 

بازیکن اسبق تیم‌ پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس تا اینجا خیلی خوب عمل کرده است و نتایج سرخ‌پوشان و جایگاه آن‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر گویای همه چیز است. پرسپولیس خیلی سخت گل می‌خورد و این موضوع در فوتبال امروز دنیا یک فاکتور مهم است. از طرف دیگر خط حمله و خط هافبک پرسپولیس توانایی بسیار زیادی دارد و در هر بازی به گل می‌رسند. با این همه در این چند هفته تحولاتی در ترکیب استقلال هم ایجاد شده که باعث شده استقلال نتایج بسیار خوبی بگیرد. قطعاً استقلال و پرسپولیس رقبای سرسختی برای هم خواهند بود.

آشوبی که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد درباره این که در بازی فردا چه تیمی را موفق‌تر می‌داند و حامی کدام تیم خواهد بود خاطرنشان کرد: خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم در آن زمان من یک تصمیم فوتبالی گرفتم که دیگر گذشته است اما امیدوارم فردا این دو تیم به دور از حواشی بازی خوبی انجام دهند. در بازی برگشت فصل گذشته فارغ از نتیجه پر گلی که رقم خورد همه مردم بازی زیبایی را شاهد بودند. قطعاً هواداران فوتبال خواهان تماشای یک بازی هجومی هستند و امیدوارم اینبار هم این اتفاق رخ بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که ستاره‌های احتمالی دربی فردا چه بازیکنانی خواهند بود گفت: در پرسپولیس آنقدر نفرات خوبی وجود دارد که نمی‌توان از شخص خاصی نام برد اما فکر می‌کنم بیرانوند، سید جلال حسینی و محسن مسلمان ستاره‌های تأثیرگذار باشند. از طرف استقلالی‌ها هم فکر می‌کنم که مهدی رحمتی و امید ابراهیمی ستاره‌های احتمالی دربی فردا باشند. 

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره ضیافت دورهمی که چهارشنبه شب با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس انجام شد و انتقادهایی که به این مراسم وارد شد تصریح کرد: من فکر می‌کنم این مراسم یک بحث تبلیغاتی بوده و اسپانسر به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی بوده است. امیدوارم این گونه جلسات بر روی کیفیت فنی بازی‌ها تأثیرگذار نباشد هر چند که خود من موافق این گونه برنامه‌ها نیستم اما به هر حال در فوتبال روز دنیا اسپانسر جایگاه خودش را دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان