۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امنیت در منطقه مدیون اقتدار ایران اسلامی است
کد خبر: ۲۳۰۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

امنیت در منطقه مدیون اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امنیت در منطقه خاورمیانه مدیون ایران اسلامی است، گفت: ایران یگانه قدرت مقتدر و باثبات در منطقه و طرفدار صلح جهانی است.

 امنیت در منطقه مدیون اقتدار ایران اسلامی است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم استان قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم دنیا امثال ترامپ را می‌بینند که سلاح در دست و عقل و منطق ندارد، رییس جمهور آمریکا ربات و ماکتی جنگ طلب است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه شیطان بزرگ آمریکاست، تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه را به دوقطبی بکشانیم، بدانیم که فرصتی برای شیاطین بزرگ از جمله آمریکا و استکبار جهانی فراهم کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه امنیت در منطقه خاورمیانه مدیون ایران اسلامی است، گفت: ایران یگانه قدرت مقتدر و باثبات در منطقه خاورمیانه و طرفدار صلح جهانی است.

عابدینی اضافه کرد: امروز آمریکایی‌ها تروریست‌ها را پناه می‌دهند و آنها را برای حمله به ایران تشویق و تحریک می‌کنند تا ایران را مانند سوریه و عراق دچار بحران و نا امنی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با اتحاد و قدرت خود دشمنان را مایوس می‌کنند، خاطرنشان کرد: ایجاد دو دستگی در بین مردم از جمله گمراهی‌ها و دشمنی‌هاست و همین امر باعث دوری از رسالت و قرآن می‌شود.

مهمترین دستاورد انقلاب بینش دینی است
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مهمترین و اولین دستاورد انقلاب برای مردم بینش دینی است، گفت: امنیت در کشور، حساسیت مردم ایران در برابر بدی‌ها و پیشرفت علم و دانش از دستاوردهای انقلاب است.

این مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی با هدف برقراری امنیت، آسایش، حفظ عزت و اقتدار کشور به پیروزی رسید و ترویج و توسعه علم، دانش، انگیزه و نشاط در جامعه ادامه راه کسانی است که انقلاب را به نسل جدید تحویل داده‌اند.

عابدینی با اشاره به اینکه عده ای از یاد خدا غافل اند، افزود: افرادی دنبال هوس پرستان می‌روند و همین امر سبب گمراهی آنان می‌شود؛ در این راستا باید از کسانی که علاقه ای به معنویت و رهنمودهای اهل بیت ندارند روی گردان بود.

وی با بیان اینکه عده ای اراده کردند دنبال زینت و جاذبه‌های دنیایی باشند، گفت: دنیاگرایی از مواردی است که آدمی را به انحراف می‌کشاند و عده‌ای دنبال آخرت اند و اراده خود را بر خدا ترجیح می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: دوستی برخی‌ها به خاطر دنیاطلبی است و دشمنی آنان برای دنیا تنظیم شده است، گاهی ما اشرار را بر خود مسلط می‌کنیم و اراده شیطان از جمله اراده هایی است که انسان را تحت تاثیر و محاصره قرار می‌دهد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان