۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مردم قزوین با حضور پرشور در خیابان‌ها پاسخ گستاخی‌های"ترامپ" را دادند
کد خبر: ۲۳۰۳۱۹ نویسنده: شیما شعبانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح قزوین از راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

مردم قزوین با حضور پرشور در خیابان‌ها پاسخ گستاخی‌های"ترامپ" را دادند

مردم قزوین با شرکت در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن گفتند: حضور گسترده مردم در راهپیمایی پاسخ محکمی به یاوه گویان و به ویژه تهدیدهای تازه ترامپ است.

مردم قزوین با حضور پرشور در خیابان‌ها پاسخ گستاخی‌های"ترامپ" را دادند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مردم شریف استان قزوین همزمان با مردم سراسر کشور علی‌رغم سردی هوا از دقایق آغازین صبح امروز با حضور خود در خیابان‌ها برای سی‌و‌هشتمین سال متوالی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد،همبستگی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را جشن گرفتند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از ساعت 10:30 صبح در شهر و شهرستان‌های استان قزوین آغاز شد؛ ورزشکاران،هنرمندان،دانشجویان، دانش آموزان، خانواده‌های شهدا، پیر و جوان، نظامی و غیر نظامی همه و همه در این مراسم حضور داشتند.

در شهر قزوین راهپیمایان از مسیرهای چهار راه ولي عصر (عج )، خیابان طالقاني، ميدان آزادي، مسجدالنبي (ص) و ميدان ميرعماد (دروازه درب كوشك) خیابان نادري، (ميدان آزادي) به سمت مسجدالنبي(ص) حرکت کردند.

برپایی چندین غرفه فرهنگی و هنری از چهارراه ولیعصر(عج) و میرعماد تا میدان آزادی ، توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران و توزیع پلاکاردها با مضمون شعارهای انقلابی از جمله اقداماتی بود که در این مراسم انجام شد.

مردم با حمل پلاکاردهایی با مضمون "ما تا آخر ایستاده‌ایم"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"،" ملت ما بیدار است" و "من انقلابی‌ام" ایستادگی خود در آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت سوریه و فلسطین اعلام کردند.

یکی از همشهریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین می‌گوید: همه ما در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کرده‌ایم تا ثابت ‌کنیم لحظه‌ای از آرمان‌های بزرگ شهدا، امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی جدا نمی‌شویم.

محمد جلالی در ادامه اضافه می‌کند: ملت غیور و وفادار به انقلاب امام راحل و رهبر هر ساله با حضور پرشور خود دسیسه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهور جدید آمریکا تصریح می‌کند: حضور گسترده مردم در راهپیمایی پاسخ محکمی به یاوه گویان و به ویژه تهدیدهای تازه ترامپ است.

جلالی در پایان خاطرنشان می‌کند: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ثابت میکنند با یکدیگر متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب اسلامی ایران به فضای دو قطبی بکشانند.

یکی دیگر از شهروندان همیشه در صحنه قزوینی می‌گوید: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه‌های نظام را مستحکم و دشمن را ناامید می‌کند.

زهرا لطیفی در ادامه اضافه می‌کند: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی مثل همیشه با حضور پرشور خود به میدان آمده‌اند تا سیلی محکمی باشد بر صورت ابر قدرتها و مستکبران.

وی ابراز می‌کند: زمانی پای عزت کشورمان در میان باشد همه با هم یکدست و متحدیم و در هیچ صورتی دست از این انقلاب نخواهیم کشید و تا ابد به آن وفادار هستیم.

لطیفی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری عنوان می‌کند:رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران در 22 بهمن نشان خواهد داد که کسی ملت ایران را حقیر کند با ضربه ی متقابل ملت ایران مواجه خواهد شد.

وی در پایان بیان می‌کند: بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسرائیل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

حق شناس یکی از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به حضور پرشور مردم می‌گوید:22 بهمن روز تجلی وحدت، اقتدار ملی و بیعت مجدد با آرمان‌های مقدس شهدا و امام خمینی (ره) است.

وی اضافه می‌کند: ملت ایران باید در روز 22 بهمن اتحاد و اقتدار خود را به جهانیان به ویژه مستکبران نشان دهند.

این شهروند در ادامه اظهار می‌کند: انقلاب اسلامی با خطرات زیادی از سمت دشمنان روبرو است که حضور پرشور ملت ایران در این راهپیمایی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

وی ابراز می‌کند: امیدواریم در طلوع سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی آرزوها و آرمان‌‌های اصیل انقلاب،امام خمینی و مقام معظم رهبری تحقق یابد.

حق شناس در پایان خواستار شد: مردم شریف ایران هر ساله باید حضور پررنگ و با شکوه‌تری در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند تا توطئه های دشمنان برای انقلاب اسلامی خنثی شود.

زهرا مشهدی نوجوان قزوینی حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن می‌گوید: ما نوجوانان ایرانی با حضورخود در راهپیمایی 22 بهمن نشان میدهیم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و سیلی محکمی بر دهان مستکبران به ویژه آمریکا و اسرائیل خواهیم زد.

محمد فرجی یکی دیگر از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین می‌گوید: مردم همیشه جلوتر از مسئولین هستند مسئولین باید سعی کنند همراه مردم برای دفاع از انقلاب و ارزش های آن تلاش کنند.

وی در ادامه اضافه می‌کند: مسئولان برای حفظ وحدت و منافع ملت ایران اختلافات خود را کنار بگذارند.

این شهروند بیان می‌کند: ملت ایران پای آرمان های خود ایستاده‌ است و هیچ‌گاه از ارزش ها، استقلال و عزت خود دور نمی‌شوند.

فرجی با اشاره به تهدیدهای اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار می‌کند: نباید به دشمن اعتماد کرد و ما امروز پاسخ تهدیدهای ترامپ را در خیابان‌های ایران دادیم.

وی در ادامه ابراز می‌کند: پاسخ ما در برابر هرگونه تهدید و هر گزینه روی میز و تحریم ایستادگی و مبارزه است.

فرجی در پایان عنوان می‌کند: ما باید تلاش کنیم دنباله رو رهبری و مردم باشیم.

گفتنی است؛ جمعی از پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با در دست داشتن تابلویی از چهره فرزند شهیدشان، با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

پدر شهید گل محمدی حاضر در این مراسم می‌گوید: حضور یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نماد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای مقدس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

وی اظهار می‌کند: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که ذلت را نمی پذیرند و مسئولین نیز نباید به هیچ چیزی جز ارزشهای انقلاب توجه کنند.

وی خاطر نشان می‌کند: آنچه باعث اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی شده همین حضور مردم در صحنه است و هوشیارانه برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی حاضر شدند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان