۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بهره برداری از دوهزار واحد مسکن مهر در استان قزوین
کد خبر: ۲۳۰۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

بهره برداری از دوهزار واحد مسکن مهر در استان قزوین

با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار قزوین دوهزار واحد مسکن مهر در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از دوهزار واحد مسکن مهر در استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم افتتاح از پروژه‌های دهه مبارک فجر گفت: دولت یازدهم با وجود کمبود اعتبار و مشکلات موجود تمام توان و تلاش خود را برای اتمام و تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان دولت به کار گرفته است.

معاون رئیس جمهوری در آیین افتتاح2000 واحد مسکن مهر در استان قزوین اذعان کرد: پروژه مسکن مهر که در دولت قبلی آغاز شد، می‌توانست با طراحی و کار کارشناسی بیشتر نتایج مناسبتری به دست دهد؛ با این وجود دولت یازدهم تلاش و توان خود را بکار بسته تا آنرا تکمیل کرده و کمبودهای آنرا رفع کند.

این مسئول ادامه داد: مشکلات موجود مطرح شده از جانب مردم در مورد واحدهای دارای نقص در بیشتر موارد از جانب پیمانکاران مربوطه بوده که با رایزنی‌هایی که انجام شده است در آینده ای نزدیک این مشکلات و نواقص رفع خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه رفع موارد مناطق مسکونی مهر به گذشت زمان بیشتری نیازمند است، افزود: یک شهر در طول تاریخ و به تدریج تکمیل می‌شود و نباید انتظار داشت ظرف چند سال یک شهرک نو و تازه تاسیس شده به همه امکانات و زیرساخت‌ها مجهز شود.

وی در پایان با بیان اینکه در دولت یازدهم برای ارتقای زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در مسکن مهر کارهای زیادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: البته این خدمات برای رفع کامل کمبودها کافی نبوده و باید اقدامات ویژه و میسرتری در این راستا صورت گیرد.

بکارگیری ظرفیت های موجود استان برای تامین نیازهای مسکن مهر
فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح 2000 واحد مسکن مهر در استان قزوین از بکارگیری بخش زیادی از خدمات شهری برای رفع نواقص و ساماندهی ناحیه شهری مهرگان تا آینده ای نزدیک خبر داد.

وی در ادامه افزود: با تکمیل ناحیه شهری مهرگان و استقرار ۱۲۰ هزار نفر ساکنان آن باید نیازهای این ناحیه را با همت مدیران بسرعت تامین کنیم تا رفاه مردم فراهم شود.

استاندار قزوین بیان کرد: حجم ساخت و ساز در ناحیه شهری مهرگان بسیار بالاست و به همین دلیل نیازمند ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی مناسبی در این منطقه هستیم که با تلاش همه مدیران در این مسیر گام برداشته ایم.

وی عنوان کرد: با تکمیل ناحیه شهری مهرگان باید خدمات متناسب با سکونت شهروندان تامین شود و با همه کارهای خوب انجام شده هنوز در بسیاری از بخش‌ها با کمبود و نواقصی روبرو هستیم که به تدریج آن را حل خواهیم کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: بیش از ۲۲۰ پیمانکار در پروژه مسکن مهر فعالیت داشته اند که هماهنگ کردن و الزام آنها به دادن خدمات لازم و عمل به تعهدات کمی سخت است و همه امور بدست بخش دولتی نیست و تعاونی ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

همتی در ادامه گفت: تاکنون 50 هزار و 744 واحد مسکن مهر در استان قزوین به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد 21 هزار و 960 واحد مربوط به دولت یازدهم بوده است.

وی افزود: کار ساخت و تکمیل 6 هزار و 210 واحد مسکن مهر باقی مانده در استان قزوین نیز در نیمه سال آینده به پایان می رسد.

در این مراسم با تحویل کلید یک واحد مسکونی به شکل نمادین به مالک، 2000 واحد مسکن مهر استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان