۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد
کد خبر: ۲۳۰۱۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان امور استخدامی کشور در قزوین:

دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد

رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور در قزوین با بیان اینکه دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد، عنوان کرد: هم اکنون میزان شاغلان در کشور ۲۴ میلیون نفر است که نشاندهنده این موضوع است که علاوه بر اینکه خروجی نیروی انسانی داشتیم.

دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور عصر امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری در سالن شهید امامی قزوین با بیان اینکه شناخت و حفظ آرمان‌های انقلاب جزو وظایف همه ماست، اظهار کرد: وحدت مردم در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری از مولفه‌های ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه مردم در حمایت از امام راحل برای پیروزی انقلاب سنگ تمام گذاشتند، گفت: در دوران ستم شاهی با اعتصابات گسترده مردمی نظام اقتصادی فلج شده بود؛ اما علت اصلی ناتوانی دشمن در مقابله با مبارزات انقلابی پشتیبانی مردم از رهبری امام خمینی(ره) بود.
این مسئول در ادامه افزود: تبعیت از رهبری، وحدت و اهداف مشترک سه عاملی بود که از پیش از انقلاب تا امروز زمینه ساز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی بوده است و در هر مقطعی دچار مشکل شدیم به این علت بود که در یکی از این مولفه‌ها دچار آسیب شدیم.
وی ادامه داد: مردم استان قزوین در دوران مبارزات انقلابی نقش تاثیرگذاری داشتند و شهدا و ایثارگران بزرگی در حفظ آرمان‌های انقلاب تا به امروز در این استان نقش موثری داشتند.
انصاری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اذعان کرد: در سال 91-92 رشد اقتصادی کشور منفی بود اما هم اکنون طی شش ماه ابتدایی سال رشد اقتصادی کشور 6.4 درصد رسیده است و از این میزان 4.4 درصد رشد اقتصادی بدون نفت است.
وی تصریح کرد: در حوزه اشتغال روند بیکاری در استان رشد نزولی را طی می‌کند و قزوین این ظرفیت را داراست که میزان بیکاری در آن تک رقمی شود.

استان قزوین جزو 5 استان برتر صنعتی در کشور محسوب می‌شود

رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور عنوان کرد: در سال 84 تعداد شاغلان کشور 20 میلیون و 60 هزار نفر بود که این موضوع بدین معناست که نیروی انسانی شاغل با وجود بازنشسته شدن افراد تغییری نکرده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون میزان شاغلان در کشور 24 میلیون نفر است که نشاندهنده این موضوع است که علاوه بر اینکه خروجی نیروی انسانی داشتیم، جذب نیرو هم صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه دولت باید ظرفیت ایجاد اشتغال را افزایش دهد، تاکید کرد: با رونق اقتصادی وضعیت اشتغال کشور بهبود می‌یابد.
وی یادآور شد: در سال 92 به دلیل تاثیرگذاری تحریم‌ها صنعت نفت با کاهش تولید و صادرات روبرو بود اما امروز صادرات نفت ما به 2 میلیون و 850 بشکه در سال می‌رسد.
انصاری با اشاره به حمایت دولت از واحدهای تولیدی عنوان کرد: دولت در سطح کشور 15 هزار میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی تزریق کرده است و 13 هزار واحد تحت حمایت قرار گرفته‌اند.
وی در پایان گفت: استان قزوین جزو 5 استان برتر صنعتی در کشور محسوب می‌شود و یکی از تولیدکنندگان برجسته در حوزه موادغذایی در کشور است که باید این فضا علاوه بر تقویت، حفظ شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

سارا / ۱۹ بهم ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

بسه این همه شعار.... همه مدیران ما اهل شعار دادن شدن.دولت باید افزایش بشه؟!! تا به امروز چی میکرده پس؟
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان