۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان کلنگ زنی می‌شود
کد خبر: ۲۳۰۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۸:۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان کلنگ زنی می‌شود

استاندار قزوین از کلنگ زنی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان کلنگ زنی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه شورای اداری عصر امروز(چهارشنبه) با حضور جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

استاندار در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تمام دستگاه‌ها باید با همکاری و همراهی یکدیگر تجلی حضور پررنگ مردم در یوم الله 22 بهمن را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

وی افزود: در این ایام 913 پروژه آماده بهره برداری هستند و تعدادی از پروژه‌ها در دهه فجر امسال آغاز به کار کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به بهره برداری برخی پروژه‌ها در روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه، بیان کرد: بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و بیمارستان 120 تختخوابی در شهر الوند که جزو مصوبات سفر دولت به استان بوده است، فردا با حضور انصاری کلنگ زنی می‌شود.

همتی ادامه داد: آب شرب استان قزوین در مسیر مناقصه قرار گرفته و به محض انتخاب پیمانکار در اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

قرار گرفتن استان قزوین در رتبه ۵ طرح بهین‌یاب
وی با اشاره به حضور فعال مدیران و مسئولین استانی در حل مسائل استان، اضافه کرد: مصوبات سفر دولت به استان باید با همکاری و بسیج شدن مدیران آغاز شود تا منابع مالی نیز در زمان مقرر تامین شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در حدود 80 درصد از 20 هزار هکتار اراضی استان تا پایان سال جاری مجهز به سیستم آبیاری قطره‌ای خواهد شد.

همتی بیان کرد: یکی از اهداف مهم ما افزایش تولید و اشتغال است و تاکنون بنابر آمار و رصدهای علمی کشوری 17 هزار شغل در استان قزوین ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا 10 هزار نفر توسط بنگاه‌ها و کارگاه‌ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند، افزود: طی سفر هیئت دولت 80 میلیارد تومان قرض‌الحسنه برای محرومین در نظر گرفته شده است و انتظار داریم تا در حدود 5 هزار خود اشتغالی در استان ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: طبق آمار سایت بهین‌یاب، استان قزوین در رتبه پنجم قرار دارد و طبق آمار طی سال‌های اخیر روند بیکاری در استان قزوین سیر نزولی داشته است.

همتی خاطرنشان کرد: این آمارها نشان می دهد اقداماتی که دولت در جهت رفع بیکاری در نظر گرفته نتیجه بخش بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

شیدا / ۱۹ بهم ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

واقعا این آمار دهی جناب استاندار جای شاخ درآوردن داره.الان این همه اشتغالزایی شده؟!!!!!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان