۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مسائل سلیقه‌ای باید در عظمت انقلاب ذوب شوند
کد خبر: ۲۳۰۱۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۷:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسائل سلیقه‌ای باید در عظمت انقلاب ذوب شوند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عظمت انقلاب اسلامی به اندازه‌ای است که مسائل سلیقه‌ای باید در آن ذوب شوند.

مسائل سلیقه‌ای باید در عظمت انقلاب ذوب شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار صمیمانه با جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز(چهارشنبه) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم تمام اعضای بدن ما بسیج شوند که رسالت انقلاب بر زمین نماند و در زمره اصحاب انقلاب قرار بگیریم.
وی به تکالیف افراد در رابطه با انقلاب اشاره کرد و افزود: عظمت انقلاب اسلامی به اندازه‌ای است که مسائل سلیقه‌ای باید در آن ذوب شوند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اهالی رسانه در زمان انقلاب افراد از خود گذشته‌ای بودند که فداکارانه اعلامیه‌ها و نوار سخنرانی‌های امام خمینی(ره) را پخش می‌کردند.
عابدینی یکی از ویژگی‌های فعالان و مردان رسانه‌ای انقلاب را آزادگی دانست و گفت: این روحیه آزادگی باید برای ما الگو باشد و بهتر است آزادگی این افراد در قالب‌های مختلف به تصویر کشیده شود.
وی اضافه کرد: یکی از خصوصیات انقلابیون که کار اشاعه و نشر پیام‌های انقلاب را برعهده داشتند اخلاص و شجاعت بود.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه حق مداری در جریان انقلاب بسیار پررنگ بود، ابراز کرد: متاسفانه امروز حزب گرایی و جناح گرایی ما را آزار می‌دهد.
وی تصریح کرد: عده‌ای با شاغل شدن در یک مجموعه کلام و قلمشان خشک می‌شود و گویی غیرتشان هم خاموش می شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام صادق (ع) فرموده‌اند که هیچ انسان حق‌مداری، حق را رها نکرد جز اینکه ذلیل شد؛ درواقع اگر پای حق بایستیم حق نخواهد گذاشت کار ما ضایع شود.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان