۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها با انعکاس دستاوردهای نظام عامل تزریق امید به جامعه باشند
کد خبر: ۲۳۰۰۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

رسانه‌ها با انعکاس دستاوردهای نظام عامل تزریق امید به جامعه باشند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند که رسانه ها باید به جامعه امید را تزریق کنند بنابراین هم اکنون باید رسانه ها با انعکاس دستاوردهای نظام امید را در جامعه افزایش دهند.

 رسانه‌ها با انعکاس دستاوردهای نظام عامل تزریق امید به جامعه باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، چهارمین نشست تخصصی اخلاق و رسانه و دیدار صمیمانه اصحاب رسانه با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در دفتر امام جمعه برگزار شد.

محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه باید نعمت انقلاب را به خودمان و مردم متذکر شویم، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های انقلاب، ولایت فقیه بوده است که به واسطه این موهبت کشتی انقلاب با وجود تلاطم‌های فراوان به سلامت تا این مقطع رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه تمام کشورهای جهان را تحت سیطره خود قرار داده است، افزود: در جریان انقلاب اسلامی شعارهای اصلی مردم با عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد و امروز اگر ملت و دولت ایران در دنیا حرف برای گفتن دارند به برکت همین استقلال است.

سرباز تصریح کرد: مردم سالاری دینی که امروزه در ایران شاهد آن هستیم در هیچ کدام از کشورهای جهان وجود ندارد؛ حتی کشورهایی مانند آمریکا که خود را الگوی مردم سالاری می‌دانند، هم اکنون صحنه اعتراضات مردمی است که با وجود گذشت چندین ماه از انتخابات همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران مسئولان بدون واسطه از سوی خود مردم انتخاب می‌شوند و این یکی از نقاط قوت نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به کلام رهبر انقلاب که رسانه‌ها باید امید را به جامعه تزریق کنند، عنوان کرد: این امید با انعکاس دستاوردهای نظام در جامعه ایجاد خواهد شد.

سرباز یادآور شد: بسیج رسانه استان در سال جاری موفق شد رتبه نخست را در کشور کسب کند.

در ادامه این جلسه خبرنگاران رسانه‌های مختلف دغدغه و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان