۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازديد از موزه‌های قزوین رايگان است
کد خبر: ۲۲۹۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر؛

بازديد از موزه‌های قزوین رايگان است

به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر ، بازدید از موزه های قزوین در روز ۲۱ بهمن ماه رایگان است.

 بازديد از موزه‌های قزوین رايگان است
محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: به منظور ترغیب مردم به ویژه نسل جوان برای انس و آشنایی هرچه بیشتر با آثار و اماکن تاریخی قزوین و بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی اداره کل موزه‌های کشور، بازدید از کلیه موزه‌های تحت پوشش این سازمان رایگان است.

وی در ادامه افزود: این تعطیلی در روز پنج شنبه 21 بهمن ماه برای گردشگران داخلی، گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و گردشگران خارجی که به صورت انفرادی و نه با تور قصد بازدید از موزه‌ها را دارند به صورت رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین یادآور شد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های آشنایی و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بتوانیم نقش موثری در معرفی آثار و اماکن تاریخی استان ایفا نموده و زمینه آشنایی هموطنان عزیز به ویژه نسل جوان را با میراث فرهنگی، تاریخی، طبیعی، صنایع دستی و آداب و رسوم فراهم نماییم تا در حفظ و نگهداری از این مواریث ارزشمند همه جامعه کوشا باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان