۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتخاری;من هم ظرفیتی دارم، کار این طور پیش برود راضی به کار نیستم/مشکلات استقلال را از فردا علنی می‌کنم
کد خبر: ۲۲۹۹۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

افتخاری;من هم ظرفیتی دارم، کار این طور پیش برود راضی به کار نیستم/مشکلات استقلال را از فردا علنی می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌ خشوحالم دل هواداران را شاد کردیم و از همه به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.

افتخاری;من هم ظرفیتی دارم، کار این طور پیش برود راضی به کار نیستم/مشکلات استقلال را از فردا علنی می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی  خبرگزاری صبح قزوین ، سیدرضا افتخاری در پایان دیدار استقلال مقال السد گفت: خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم و از همه به خاطر حمایت‌های همه جانبه‌ای که از تیم داشتند تشکر می‌کنم.

وی افزود: از تمام کسانی که در این چند روز فشار زیادی تحمل کردند تا این نتیجه به دست بیاید تشکر می‌کنم به این تیم جوان امیدوارم مقابل حریفی که میلیاردها هزینه کرده بود فوتبال خوب و روانی به نمایش گذاشتیم 

افتخاری در رابطه با اینکه آیا مشکلات این تیم حل می‌شود،‌ گفت: اکنون وقت مطرح کردن مشکلات باشگاه‌ها است این مسئله را فردا بیان خواهم کرد مشکل باشگاه‌های ما بی‌پولی است و هزینه‌های زیادی که دارد. ما هزینه می‌کنیم اما درآمد را کس دیگر می برد اینطور که نمی‌توان کار کرد. بلیت فروشی کجا است، صداوسیما پولی نمی‌دهد. 3 سال است سهم باشگاه‌ها پرداخت نشده در این شرایط باشگاه ها چطور روی پایشان بایستند من هم ظرفیتی دارم و اگر کار این طور پیش برود با این وضعیت راضی نیستم که کار کنم.

وی در رابطه با دربی 84 تصریح کرد: آنقدر که به مسابقه امشب اهمیت می‌دادم به آن مسابقه فکر نکنم چرا که این بازی جنبه ملی داشتم باید همه هم و غم‌مان را بگذاریم تا فوتبال خوبی در دربی به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال  در مورد اینکه برای این بازی مقابل السد پاداشی به تیم تعلق می‌گیرد، گفت: قبل از بازی به تیم پاداش 3 به پیروزی به ثمر رساندن 3 گل را پرداخت کردیم قول دادم اگر در بازی امروز هم پیروز شوند پاداشی به آنها بدهیم که طی چند روز آینده این پول را واریز می‌کنیم.

افتخاری افزود: امروز یک مسابقه ملی بود همان حسی را داشتم که سال 97 در استرالیا داشتم از بازی مقابل استرالیا بیشتر خوشحال شدم باید فرصت کار بدهند اینکه بخواهند به تیم حمله کنند مشکلی حل نمی‌شود مشکلات استقلال را از فردا علنی می‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال  در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس امروز به حالت اعتصاب به باشگاه رفتند و با توجه به اینکه دارای اسپانسر مشترک هستند آیا این تیم هم از مشکلات مالی رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: این طور که من خبر دارم پرسپولیسی‌ها پول گرفتند شاید دعوای آنها بر سر درصد اسپانسر و خودشان بوده است ما هم پول گرفتیم ولی دریافتی زیادی نداشتیم و کمتر از آنها بوده است. به اندازه پاداش دربی و پاداش این بازی‌ها مسابقات قبلی و آنقدر که پول بازیکنان را به 50 درصد برسانیم پول به دست‌مان رسیده است.

افتخاری در مورد مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: یک سوم هزینه‌های ما را اسپانسر پوشش می‌دهد و دو سوم دیگر از باید از جاهای دیگر تهیه شود. منبع قرارداد ما از طریق اسپانسر از سوی مؤسسه مالی اعتباری کوثر و همراه اول تأمین می‌شود هیچ پولی از سوی بلیت‌فروشی، حق پخش و تبلیغات محیطی نمی‌گیریم دنبال راه حلی برای بهبود این شرایط هستیم.

وی در مورد اینکه مبلغ قرارداد آنها از سوی اسپانسر چقدر است، تصریح کرد: این مسئله مشخص نیست و بستگی به نتایج تیم و عضو گیری سامانه هواداری دارد همین امروز 140 میلیون پول برای تبلیغ سامانه پرداخت شده اما در صداوسیما کنار آرم باشگاه ما تبلیغ سامانه دیگری را کردند. ما فردا از لحاظ حقوقی شکایت می‌کنیم و این مسئله را پیگیری خواهیم کرد که چرا پول ما را گرفته‌اند و یک شرکت دیگر را تبلیغ می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه علی انصاری به استقلال کمک کرده و امروز اسپانسر باشگاه بیمه رازی بود، گفت: او قول‌هایی داده ولی چیزی دشت نکردیم.

وی در مورد شعارهایی که بعد از بازی علیه او داده شد و برخی محرومیت باشگاه را به دلیل اشتباه او می‌دانند، گفت: به زودی مدارک لازم را در این رابطه ارائه می‌کنم بخشی از این مسئله را عادل فردوسی‌پور بیان کرد و مابقی را خودم خواهم گفت مشکل ما بی‌پولی است و باید این مسئله به صورت ریشه‌ای حل شود. اگر پول باشد این مشکلات به وجود نمی‌آید 2 ماه است ریالی به باشگاه نیامده و مدیرعامل از کجا پول بیاورد که این پول‌ها را پرداخت کند. ما قرار است مطالبات مالی خود را از بازی‌های جام جهانی دریافت کنیم و در آن شرایط پول خارجی‌ها را می‌دهیم این پول حدود 380 هزار دلار است که با آن می‌توانیم پول 2 بازیکن را بدهیم و برای پرداخت پول 2 بازیکن دیگر سعی می‌کنیم تا زمان صدور رأی پول لازم را تأمین کنیم شکایات هلمکه، ساموئول، لیام، ریدی، و پروپیچ در جریان است پول 2 بازیکن را پرداخت می‌کنیم و پس از شکایت نسبت به رأی 2 بازیکن دیگر یک سال تا 2 سال فرصت برای پرداخت آن باقی می‌ماند.

وی در مورد اینکه آیا این مشکلات دلیل خوبی برای مصاحبه نکردن بازیکنان است، تصریح کرد: در آسیا تبلیغات به کنفدراسیون فوتبال آسیا تبلیغ داده است اما در مسابقات لیگ تبلیغات برای سامانه دیگری است که باشگاه ما راضی به این مسئله نیست. در تمام دنیا طرف حساب باشگاه‌ها مشخص است اما ما خودمان قراردادی بستیم و سازمان لیگ هم از طرف باشگاه‌ها رفته و قراردادی 11 ساله بسته است در حالی که ما اصلا در جریان این مسئله نبودیم و نمی‌دانیم چرا این کار صورت گرفته است.

افتخاری افزود: مشکل تلویزیون است رسانه‌های مکتوب می‌توانند با بازیکنان ما مصاحبه کنند اما بازیکنان حق ندارد با تلویزیون صحبت کنند.

وی در مورد اینکه با نتیجه اخیر تغییر در هیأت مدیره باشگاه منتفی است یا نه، گفت: مشکل هیأت مدیره نیست من هم نیستم جای دیگر مشکل دارد. باشگاهها باید درآمدزایی کنند اگر حق باشگاه‌ها را بدهند مشکلی پیدا نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینکه وضعیت تغییر و تحول در هیأت مدیره به کجا می‌رسد، گفت: فکر می‌کنم تغییراتی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان