۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جشن انقلاب متعلق به همه مردم است، آن را تریبون جناحی نکنید
کد خبر: ۲۲۹۷۴۳ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

جشن انقلاب متعلق به همه مردم است، آن را تریبون جناحی نکنید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه اداره کنندگان جلسات دهه مبارک فجر اعم از سخنرانان و یا برگزارکنندگان درخواست کرده است از آنجایی که این جشن انقلاب بوده و متعلق به عموم است، نباید تریبون جناح و گروه خاصی قرار بگیرد.

جشن انقلاب متعلق به همه مردم است، آن را تریبون جناحی نکنید
حجت الاسلام علی قابل  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ درباره پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل در پیام اولین دهه فجر انقلاب اسلامی فرمودند، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان است.

وی افزود: پیش از انقلاب در کشور ما ایمان و دین در مساجد و حسینیه‌ها محبوس شده بود و خبر دین و خدا را فقط در گوشه مساجد می‌شنیدیم و در صحنه اجتماع دین، نقش و رنگی نداشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امام راحل اسلام و ایمان و قرآن را به صحنه پیروزی آورد و در واقع ۲۲ بهمن روز پیروزی ایمان بر کفر بود.

وی با اشاره به جانفشانی آتشنشانان در حادثه پلاسکو ادامه داد: در کشور ما با پیروزی انقلاب روحیه ایثار و فداکاری و کمک به هم‌نوعان زنده شد نه روحیه چپاول، گرچه عده‌ای در این روزگار اهل چپاول هستند اما حضور نسل پاک و جوان امروزی که رویش‌های انقلاب هستند نشان پیروزی ایمان بر کفر است.

سخنرانان باید به دستاوردهای انقلاب اشاره کنند نه اقدامات دولت

قابل در ادامه با بیان اینکه امام ایمان، قرآن و اسلام را به صحنه اجتماع آورد، گفت: اصحاب رسانه که صاحب قلم بوده و به فضای مجازی، خبرگزاری ، نشریات و مطبوعات دسترسی دارند باید تا جایی که می‌توانند به مباحث مربوط به دهه فجر و مسائل ارزشمندی که در این ایام رخ داده بپردازند و آنها را در جامعه نشر دهند.

وی عنوان کرد: اگر جامعه ما حقیقت انقلاب اسلامی را دریابد این پیروزی واقعی از آن همه ما خواهد بود به طوریکه هم صاحبان زر و زور مفتضح خواهند شد و هم دزدان و چپاولگران حساب کار خود را خواهند کرد همچنین ملت ما جایگاه و قدر خود را خواهد شناخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امسال با توجه به نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه اداره کنندگان جلسات دهه مبارک فجر اعم از سخنرانان و یا برگزارکنندگان درخواست کرده است از آنجایی که این جشن انقلاب بوده و متعلق به عموم است، نباید تریبون جناح و گروه خاصی قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بنابراین باید از دعوت کسانیکه که ممکن است موضع جریانی را تقویت کرده و یا علیه جریانی صحبت کنند، خودداری شود و سخنرانان به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت عمرش بپردازند نه اینکه فقط مقطع خاصی مورد توجه قرار گیرد.

قابل تصریح کرد: سخنرانان نمی‌توانند نسبت به این موضوع، موضع جناحی یا فردی بگیرند بلکه باید برنامه‌های اصل انقلاب و دستاوردهای حکومت ولایت، نقش و جایگاه امام و رهبری، جایگاه شهدا و دین و همچنین امنیت ایران اسلامی و مجموعه دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود.

قابل در پایان گفت: ممکن است انقلاب ما عناصری هم داشته که خیلی متناسب با شان و شئون انقلاب اسلامی حرکت نکردند؛ اما انقلاب ما به مثابه دریایی است که وقتی موج می‌زند خارو خاشاک‌ها را کنار می‌زند همچنانکه تاکنون کم کنار نزده است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان