۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۲۹۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد.

رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رادیونما عصر روز گذشته(دوشنبه) در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب، در قزوین افتتاح شد.
با آغاز بکار رسمی رادیونما در قزوین از این پس مخاطبان می‌توانند اطلاعات برنامه‌های رادیویی، فرکانس رادیو قزوین، سامانه پیامکی و کانال تلگرام رادیو قزوین و همچنین در صورت نیاز اسلایدهای مربوط به محتوای برنامه را بصورت تصویری دریافت کنند.
گفتنی است؛ رادیونما قابلیت انعکاس جلوه‌های بصری و تصویری را بصورت عکس برای هر برنامه دارد.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم افتتاح رادیو نما در صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در کشور و منطقه گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی در کشور حاصل شد و جنبش‌های آزادی بخش منطقه هم با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.


وی با اشاره به رسالت‌های رسانه ملی در تبیین اصول و مبانی انقلاب گفت: عمق بخشی به معارف دینی و انقلابی مردم، استمرار انقلاب و صدور انقلاب از مهمترین رسالت های صداوسیماست که همواره باید مد نظر قرار دهد.

سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه برای افزایش بودجه صداوسیما گفت: با تصویب نمایندگان مجلس از آغاز اجرای قانون برنامه ششم توسعه، بودجه سازمان صداوسیما از صداوسیما از  5دهم درصد به 7 دهم درصد بودجه عمومی کشور افزایش یافته است که این امر افق خوبی را برای صداوسیما نوید می دهد.

در ادامه جلسه معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم ضمن ارائه گزارشی از توفیقات این مرکز در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها و سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه؛ از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بخاطر تصویب ماده ای در لایحه برنامه ششم توسعه مبنی بر افزایش سهم بودجه ای صداوسیما تشکر و قدردانی کرد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح رادیونما در صداوسیمای مرکز قزوین گفت: با توسعه فناوری و بهره گیری صداوسیما از بستر دیجیتال، افتتاح رادیونما گام مهم و ارمغان جدیدی برای استفاده رسانه از ارزش افزوده فناوری‌های نوین است.

در پایان این مراسم از برترین‌های نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها و سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه تجلیل شد.

انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان