۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف ۴ کیلوگرم هروئین در استان
کد خبر: ۲۲۹۶۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۵:۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

کشف ۴ کیلوگرم هروئین در استان

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۴ کیلوگرم هروئین در استان خبر داد و افزود: این مواد مخدر از یک پژو ۴۰۵ کشف شد.

کشف ۴ کیلوگرم هروئین در استان
سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره کشف هروئین در استان قزوین ابراز کرد: ماموران واحد عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی در خصوص انتقال مواد مخدر به استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با بررسی و تحقیقات لازم توسط ماموران مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد با اعزام فردی به یکی از استان‌های هم‌جوار، مواد مخدر خریداری شده را با یک دستگاه سواری پژو به شهرستان البرز انتقال دهد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با ماموران انتظامی شهرستان البرز و هماهنگی با مقام قضایی در قالب دو اکیپ در مسیرهای ورودی استان مستقر شدند.
سردار محمودی ادامه داد : ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری ، خودرو مورد نظر را با دو سرنشین در عوارضی آزاد راه قزوین_زنجان شناسایی و متوقف کردند.
وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو پژو 405 چهار کیلو هروئین را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و خودرو را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان