۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی عمل می‌کند
کد خبر: ۲۲۹۶۲۷ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق استان قزوین در مجلس:

ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی عمل می‌کند

نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: در آمریکا شخص رئیس جمهور به تنهایی اظهار نظر نمی‌کند بلکه تابع نظر کنگره و سایر سرمداران دولت بوده و امروز ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی است.

ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی عمل می‌کند
روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به سیاست‌های رئیس جمهور جدید آمریکا اظهار کرد: براساس آن چیزی که تا به حال ما از آمریکا دیده‌ایم هیچ وقت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مربوط به یک شخص نبوده است.

نماینده سابق استان قزوین در مجلس در ادامه افزود: در آمریکا شخص رئیس جمهور به تنهایی اظهار نظر نمی‌کند بلکه تابع نظر کنگره و سایر سرمداران دولت بوده و امروز ترامپ تحت فشار گروه‌ها و لابی‌های صهیونیستی است.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا تاکنون نشان داده که رابطه بسیار نزدیکی با اسرائیل دارد و پیرو سیاست‌های نتانیاهو عمل می‌کند.

آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی موضع خصمانه‌ای دارد

عباسپور اضافه کرد: اینکه ما تصور کنیم با آمدن ترامپ رفتار آمریکا علیه دولت و ملت ایران تغییر خواهد کرد تحلیل اشتباهی است؛ درواقع آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی موضع خصمانه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب که منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاده این کشور در حال توطئه‌چینی علیه نظام اسلامی ایران است و امروز هم با آمدن ترامپ به عنوان سَمبل جمهوری‌خواهان همچنان مسیر دشمنی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران طبق فرموده مقام معظم رهبری هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نداشته است و پس از این هم نباید به این دشمن دیرینه اعتماد کنیم.

عباسپور عنوان کرد: با توجه به اینکه کشور ایران استقلال خود را به دست آورده و نفوذ بالایی در منطقه دارد دشمن همواره به فکر خدشه‌دار کردن تفکر اسلامی و انقلابی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه بحث‌های هسته‌ای و موارد دیگر برای آمریکایی‌ها بهانه‌ای بیش نیست، تأکید کرد: استکبار جهانی زمانی دست از دشمنی با ایران برمی‌دارد که ایران به شرایط قبل از انقلاب برگردد و کشور ما به پایگاهی برای تأمین منافع آن‌ها تبدیل شود.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند که ترامپ قواعد و چارچوب‌های روابط بین‌المللی را نمی‌شناسد و اعتقاد دارند که وی انسانی ساختارشکن بوده و ممکن است این رفتارها را ادامه دهد؛ البته اگر همین‌طور عمل کند نارضایتی‌ها علیه دولت آمریکا افزایش پیدا خواهد کرد.

عباسپور بیان کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که در مقابل آمریکا و دیگر دشمنان نظام اسلامی همان طوری که امام خمینی(ره) در صحیفه سجادیه فرموده‌اند نباید عقب‌نشینی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هر کجا در مقابل سیاست آمریکا و سایرین انفعال نشان داده و محافظه‌کارانه عمل کرده‌ایم دشمن با زیاده‌خواهی جلوتر آمده است؛ لذا هر قدری که در مقابل دشمن ایستادگی کنیم موفق‌تر خواهیم بود.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان