۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دل بستن به برجام برای رفع مشکلات کشور ساده‌لوحی است
کد خبر: ۲۲۹۶۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دل بستن به برجام برای رفع مشکلات کشور ساده‌لوحی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه حفظ انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت همه مردم و مسؤولین است،گفت:دل بستن به برجام برای رفع مشکلات کشور ساده‌لوحی است.

دل بستن به برجام برای رفع مشکلات کشور ساده‌لوحی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: احساس مسئولیت مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی و اقدام به موقع در شرایط حساس موجب شد تا دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست کسانی که سرمایه‌های کشور ما را غارت می‌کردند، قطع شد و از طرفی به خاطر انتشار این انقلاب راستین در جهان و الگوبرداری کشورهای دیگر از آن، استکبار احساس خطر کرده و توطئه‌های خود را شروع کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی از این توطئه‌ها به راه انداختن جنگ تحمیلی به وسیله صدام بود تا جلو پیشرفت انقلاب را بگیرند.

میرسلیم با تاکید بر مشارکت و از خودگذشتگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام، ابراز کرد: جنگ تحمیلی بدون مشارکت مردم و خون پاک شهدا به سرانجامی مثبت نمی رسید.

وی بیان کرد: بازسازی کشور پس از جنگ هم با حضور گسترده مردم بود که انجام گرفت، صدها گروه جهادی از جوانان با اخلاص به مناطق مختلف برای سازندگی اعزام شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب بیش از ۱۵۰ موسسه مطالعه ویژگی‌های اسلام شیعی را که منجر به پدید آمدن انقلاب اسلامی ایران شده است را آغاز کردند و جالب است بدانید که چندین موسسه نیز صهیونیستی هستند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۸۸ نسبت به شبیخون فرهنگی و نفوذ که از جنگ سخت نیز خطرناک تر است هشدار دادند.

آمریکا بزرگترین صادر کننده اسلحه است
وی افزود: امروز صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن از وجود امید به خدا در دل‌های ملت ایران غافل است، ادامه داد: ایام الله دهه فجر باید زمینه ساز ایجاد امید به خداوند و انقلاب و نشاط در جامعه اسلامی ایران باشد.

میرسلیم افزود: امروز دشمن از برخی عناصر جاهل و دنیاطلب همچون داعش در راستای اهداف خود سوءاستفاده کرده و به وسیله اسلام دروغین نسبت به مردم مسلمان ظلم روا می دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین صادر کننده اسلحه است، تصریح کرد: آمریکایی که امروز سلاح تمام جنگ و خون ریزی های موجود در جهان را تامین می‌کند، به طور ذاتی نمی تواند خواهان امنیت در دنیا باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمن شناسی در جامعه امروز بحث مهمی است که اگر به آن توجه نکنیم ضربه جدی خواهیم خورد.

میرسلیم افزود: برای نظام جمهوری اسلامی ایران فرقی نمی‌کند که چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد چراکه نقشه همه آن‌ها دشمنی کردن با نظام است.

نباید در برابر تحریم‌ها احساس ناامیدی کنیم
وی با تاکید براینکه حفظ انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت عالمانه همه مردم و مسؤولین است، بیان کرد: نقشه آمریکا در تمام مراحل ایجاد اختلاف و دو قطبی در جامعه ایران بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نباید در برابر تحریم‌ها احساس ناامیدی کنیم چراکه کشور ما از منابع و سرمایه‌های ارزشمندی برخوردار است و باید با تکیه به توان و اراده داخلی روی پای خود بایستیم.

میرسلیم اذعان داشت: اگر امروز کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس جوانان با استعداد ما را جذب می‌کنند به خاطر منافع خودشان است.

وی تاکید کرد: برجام یک نکته مثبت دارد که موجب شد بر اثر این مذاکرات حقانیت ایران بر دنیا ثابت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اضافه کرد: دل بستن به برجام و اینکه با مذاکرات تمام مشکلات کشور ما حل خواهد شد یک ساده لوحی است، دل به بیگانه بستن خطا است چراکه باید به خداوند متوسل شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان